Hammaslääkäri/Tampere...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viisuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viisuri

Vieras
Tietääkö kukaan,
missä julkisella tai yksityisellä sektorilla pääsisi nopeasti viisaudenhampaan poistoon.Olen nyt lääkekuurilla,koska viisuri vihoittelee,mutta poistoaika on vasta 1.4!!!Mitä pitäis tehdä,että pääsisi nopeammin poistattamaan hampaan?Suositelkaa hyvää ja edullista yksityistä palvelua vaikka...

No itse kävin yksityisellä poistattamassa (leikkauksella) tän viimeisen viisurin. Maksoi n. 140 ?, vähemmän kuitenkin kuin oletin. Hämeenkadulla tuo paikka oli, mut nimeä en nyt muista. Netistä katsoin sen paikan ja koska sivuilla oli myös hintatiedot, niin valitsin sitten sen.

Alkuperäinen kirjoittaja viisuri:
Paha myy,mitä siulle tehtiin ja paljonko maksoi?

Kirjotin pitkän jutun ja se katos :headwall:

Siellä oo hoitanu yleisesti hampaani, myös viisuri on poistettu.
Mukavaa ja hyvää palvelua!
Hintoja en valitettavasti muista.

Itse kävin leikkauttamassa viisaudenhampaan Hervannassa sellaisella hammaslääkärillä kun Per-Rune Jansen ( http://www.jansen.fi/ ).
Mulla oli tilanne, että olin lähdössä 2 viikon päästä Saksaan pariksi kuukaudeksi työssäoppimaan kun viisuri alko kiusata. Toi Jansen oli ainoa paikka KAIKISTA minne soitin (ja soitin moneen paikkaan) joka kerkes ottaa noin lyhyellä varotusajalla vastaan ja tekemään leikkauksen.
Hintaa en muista (mun isäni maksoi), mutta useamman sataa euroa (olisko ollu lähemmäs 300e) kaikenkaikkiaan maksoi kun pelokkaana sain rauhottavaa lääkettä.

Oli tosi hyvää palvelua ja pääsin tosi nopeaa asiakkaaksi ja voin kyllä suositella!

Alkuperäinen kirjoittaja viisuri:
Ei-niin-hauska-Täti-Moonika,mitä siulla kuului tuohon hintaan?Puudutus ja viisurin poisto?Vai jouduttiinko leikkaamaan?

Paikallinen röntgenkuva (sellainen pieni, jossa näkyi vain pari hammasta), puudutus (4 piikkiä kun ei meinannut eka puutua) ja normaali poisto. Ei tarvinnut leikata, vaikka juuret oli vähän kierossa.

Yhteistyössä