B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
lapsellani on etuhampaissa synnynnäinen kiillevaurio, ajoittain vaivaavat. Voiko niille jotain tehdä kun alkaa se vihlominen?
Mulla on huomenna hammaslääkäri. Takimmainen poskihammas alhaalta poistettiin helmikuun lopussa mutta yksi juuri jäi. Sen jälkeen olen syönyt 3 ab-kuuria, paketin panacodia ja muita särkylääkkeitä. Tarviiko mun maksaa tuosta hampaanpoistosta, koska hoito näköjään jäi kesken.. (olen maksanut kyllä laskun jo). Huomenna siis juuri leikataan pois. Mitä on odotettavissa?
Onko kuinka yleistä, että aikuisen suussa on maitohammas?
Miksi minulla on yhä 34-vuotiaana lähes täydelliset hampaat, vaikka 11 vuoden ikään en pessyt hampaita kuin ehkä pari kertaa viikossa ja söin makeaa miten sattuu, ja nykyäänkin kahdesti päivässä tapahtuvassa hampaiden pesussa harjaan hampaita hätäisesti vain noin 30sek/pesu? Syön makeaa lähes päivittäin (karkkia, suklaata, tai leivonnaisia). Ei ole yhtään ainutta reikää, ei haise henki, ja hampaani ovat valkoiset, vaikken koskaan ole käyttänyt valkaisua. En käytä xylitol-tuotteita - en ole koskaan käyttänyt. Onko tässä kyse pelkästään hyvästä tuurista vai mitkä kaikki asiat voivat vaikuttaa hampaiden kuntoon?
mistä johtuu että 1,4vuotiaalla lapsella on ylähampaat jatkuvasti keltaiset? ovat siis kauttaaltaan plakissa.. hampaat harjataan joka päivä hammastahnalla.. iltamaitoa ei juo enää harjauksen jälkeen tms.. enteileekö tuo helposti reikiintyviä hampaita tms?
Alkuperäinen kirjoittaja hammaslääkäri;26220174:Hetken aikaa vastailen mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Mielellään aiheeseen liittyviin.
Mikäli lapselta otetaan maitohammas pois hammaslääkärissä,niin saako lapsi siihen puudutuksen?
Kuuluuko sadismi hammaslääkäri opintoihin? vai tuleeko se ihan luonnostaan?