Hammaskeiju juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyyne

Vieras
Esikoiselta irtosi tänään ensimmäinen hammas ja odottaa nyt hammaskeijua.

Mitä hammaskeiju teillä on tuonut?

Ja niiden joiden mielestä hammaskeiju on humpuukia/huijausta/tyhmää ja idioottimaista ei tarvitse vastata ;)

Haluan siis vain kokemuksia siitä mitä keiju voisi tuoda :)

Eli rahaa kai yleensä mutta kuinka paljon? 1,5 ?

Vai voisiko olla myös kirja tms.

Meillä kävi vielä niin että tyttö nielaisi huomaamattaan sen hampaan. Eli mitään haettavaa minulla ei ole. Mutta kolikkoa taitaa odottaa joten jos sellaisen kävisin sitten sujauttamassa tyynyn alle. :)

vastaan vaikka aloituksessa kielletäänkin minua vastaamasta.:) (meillä ei keijut käy.)

tyttärellä heilui hammas vähän. illalla kysyi hammaskeijusta:"onko se totta,että voi toivoa mitä vaan kun hampaan laittaa tyynyt alle."vastasin:"hammaskeijut on sellaista leikkiä ja satua,että ei toiveet toteudu."

tästä nousi hirveä huuto ja parku. kysyin syytä. selitti isoveljen kertoneen,että toiveet toteutuu,kun laittaa hampaan tyynyn alle.

kysyin sitten mitä olisi toivonut niin vastaus oli:"että mummu olisi elävä."(mummu oli vasta kuollut.) niinpä me sitten siinä yhdessä itkettiin ja lohdutin häntä, kunnes nukahti.

jäin miettimään,josko tuo olisi hampaan itseltään irti repinyt,jos olisin myöntänyt hammaskeijujen olemassa olon. tiedäpä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vastaan vaikka aloituksessa kielletäänkin minua vastaamasta.:) (meillä ei keijut käy.)

tyttärellä heilui hammas vähän. illalla kysyi hammaskeijusta:"onko se totta,että voi toivoa mitä vaan kun hampaan laittaa tyynyt alle."vastasin:"hammaskeijut on sellaista leikkiä ja satua,että ei toiveet toteudu."

tästä nousi hirveä huuto ja parku. kysyin syytä. selitti isoveljen kertoneen,että toiveet toteutuu,kun laittaa hampaan tyynyn alle.

kysyin sitten mitä olisi toivonut niin vastaus oli:"että mummu olisi elävä."(mummu oli vasta kuollut.) niinpä me sitten siinä yhdessä itkettiin ja lohdutin häntä, kunnes nukahti.

jäin miettimään,josko tuo olisi hampaan itseltään irti repinyt,jos olisin myöntänyt hammaskeijujen olemassa olon. tiedäpä sitten.

Onko teillä tontut tai jouluukki olemassa?
Nehän on kanssa satua.

Onko teillä tontut tai jouluukki olemassa?
Nehän on kanssa satua.

ei ole joulupukkiakaan eikä tonttujakaan.
me vietetään jouluna Jeesuksen synttäreitä. :)

Mulla meni jo usko niihin. koska eilen mun hammas lähti, laitoin sen tyynyn alle, katsoin aamulla joss se olisi irronnut mutta siinä mun hammas lojui. ja aamupalan jälkeen kuulin kun mun äiti ja iskä riiteli siitä kun ne oli unohtanut laittaa rahaa ja ottaa hampaan. joo, ihan kuin uskoisin niihin.

Yhteistyössä