HÄMEENLINNAN SEUTU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma-Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
terve vaan taas...jokohan se porukka suostuis taas lähteen ulkoileen??meille käy kans melkein millon vaan...aika usein ollaan vaan kotona...
käviskö 1.6 (torstai) klo 17 ???ilmotelkaa paikka

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 13:14 joshu84 kirjoitti:
terve vaan taas...jokohan se porukka suostuis taas lähteen ulkoileen??meille käy kans melkein millon vaan...aika usein ollaan vaan kotona...
käviskö 1.6 (torstai) klo 17 ???ilmotelkaa paikka

Ei välttämättä mielellään meille käy, ellei sitten aikaisemmin päivällä. Joudun taas starttaaman seiskan aikaan töihin, tulee kiirus... :/

no meillä on ollu aiksemminkin näitä tapaamisia mut yleensä on porukka jättäny tulematta et osa tunnetaan ja osa ei...mutta katotaan saadaanko huomenna yhtään porukkaa paikalle...laitan säh.postia vielä kaikille kuka on mailinsa antanut...!! ELIKKÄ HUOMENNA 1.6 KLO 15.00 SORAHARJUN PUISTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 09:13 nimetön kirjoitti:
voi harmi.. meille tosi huono aika. muuten ois kyllä voinu tullakin. joku toinen kerta sit... oletteko te muut jo entuudestaan tuttuja keskenään?

Mikäs aika teille parhaiten passais? Me ollaan siellä puistossa pidempään, ellei oo ihan kurja ilma.

Mä tunnen Joshun ennestään. Ja joitain tavannu kerran, eli eipä kyllä ihmeemmin tuttuja olla. Rohkeesti mukaan vaan!!

no olisko tulijoita 10.6 lauantaina?

meillä on mies sillon tampereella ni olis kiva jos olis jotain tekemistä ettei ninni kiukkuais koko päivää...
mutta ilmotelkaa!!!!!!!!

Mä en ainakaan aamusta pääse. Taidan potee huonoo oloo peiton alla tai sitten reippaana oon Parolassa Hattula-päivillä...

Iltapäivästä ei kai oo mitään ihmeitä.

On muutes kiva puisto tuossa Vuorentaan koulun vieressä. Oltiin siellä eilen.

Yhteistyössä