Hämeenlinnalaiset/Hämeenlinnaa tuntevat !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MArika80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MArika80

Vieras
Hei!
Ollaan muuttamassa ensi kuun puolivälissä Hämeenlinnaan, Katuman asuinalueelle, Varpupolulle. Minkälaista asuinaluetta se on lapsiperheelle? Olen kuullut ettei Katuman alue ole kovin hyvätasoista, mutta tämän Varpupolun ei vissiin -???- pitäisi olla siellä "pahimmilla" alueilla. Kerrostalomme on vielä Varpupolun päässä, eikä sen takana ole muuta kuin metsää. Ensi maanantaina mennään katsomaan asuntoa, jänskää. Ihanaa kyllä päästä muuttamaan isompaan asuntoon, kolmioon, kun syyskuussa pitäisi tuon perheenlisäyksenkin saapua :)

Jännittää/pelottaa vaan että jos tuo asuinalue on niin huonomaineista, että uskaltaako siellä pienen kanssa kulkea.. Kääks, turhaan tietty murehdin, mutta kertokaapa nyt kyseistä aluetta tuntevat kokemuksianne, kiitos :flower:

Heippa!! Ja tervetuloa Hämeenlinnaan!! :) Me ollaan asuttu nyt vuoden verran täällä, käytiin paria asuntoa katsomassa myös Katumassa, ihan ok paikalta se vaikutti. Ja juu, mäkin olen kuullut siitä negatiivisiä juttuja mut on sitä myös kehuttu kivaksi paikaksi. Vissiin vaan enemmän vuokra-asuntoja kuin muualla mut en mä nyt siinä mitään ns. pahaa näe. :) Onnea vaan uuden kodin johdosta! :)

Samoin Tervetuloa minukin puolesta tänne "rauhalaan"!
Olemme asuneet täällä Hml:ssa puoli vuotta, mutta ko. asuinaluetta en tarkemmin tunne. Huhuja kuullut myös.
Itse asumme täällä kaupungin toisella laidalla
:D ja kyllä täällä meillä ihan rauhaisaa on, lukuunottamatta jatkuvaa mopojen pärinää...
Mielestäni kaupunki on muutenkin todella kiva ja viihtyisä ( ei liian kaupunkimainen ). Kauppojankin löytyy... ja luontoa =)
Ihania luontopolkuja ja rantoja.

Liittykäähän Hämeen äippiin kaikki ! siis yhteisöön...

:flower:

Tervetuloa vaan tänne Hämeenlinnaan. se Varpupolku on aika rauhallinen talo, joskus kun olin töissä yhessä siivousfirmassa niin minä siivosin sitä taloa. siinä on aika kiva piha ja metsää tosiaan on toisella puolella taloa. eikä sitä taloa edes kunnolla näe siitä isolta tieltä. että kyllä siinä voi ihan rauhassa asua pienen lapsen kanssa. onhan siellä katumalla niitä levottomiakin vuokrataloja mutta ei siinä lähellä. muuten hämeenlinna on tosi hyvä paikka asua =)

Yhteistyössä