hameen käyttö ja hankautuvat reidet,vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruutine"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ruutine"

Vieras
onko tähän ongelmaan joku oikeasti toimiva ratkaisu? olen tutkiskellut netin keskusteluita ja talkin,deodorantin,oliiviöljyn,pyöräilyshortsien ja leikattujen sukkahousujen sanottiin auttavan. itse mietin että ostaisin sideharsoa ja teippiä ja teippaisin palat reisiin.onko kukaan kokeillut tämmöistä?

minulla ottaa vaan pieni osa reisistä kiinni toisiinsa ja sama ongelma oli vaikka painoin 30kg vähemmän joten laihdutus tuskin on ratkaisu.ainakaan ei kovin nopea ratkaisu kun reidet on kipeat nyt.

pitkien maximekkojen kanssa käy hyvin nuo leikatut sukkikset ja varmaan nuo lahkeelliset alushousutkin mutta polvipituisten mekkojen alta pelkään niiden vilkkuvan.

Mä olen käyttänyt Compeed Rakonestopuikkoa. Yleensä sitä kait levitellään tonne varvasosastoon, mutta mulla on toiminut, kun on sivellyt sisäreisiin :D

Ylipainoo on 5 kiloo ja laihempanakin jalat ottaa yhteen.

[QUOTE="ruutine";29940830]pitkien maximekkojen kanssa käy hyvin nuo leikatut sukkikset ja varmaan nuo lahkeelliset alushousutkin mutta polvipituisten mekkojen alta pelkään niiden vilkkuvan.[/QUOTE]

Ei ne mihinkään näy kun pidät sievästi jalat yhdessä. Tietty mitään minihametta ei voi käyttää.
Ainakin useimmista teipeistä jää iholle liimajäljet jotka tekee sitten sen että ne reiset tarttuu entistä tiukemmin yhteen kun teipit poistaa..

ei se tosiaan ole painosta kiinni. mulla on sama ongelma. oli kun painoin 55 ja on edelleen ku kiloja 65. en ole viel kokeillu mut meinasin pian. kaytan apteekista ostettavaa papetilaastaria nykyaan kaikkeen. haavoihin tottakai, kenkiin estamaan hiertymia ja nyt mpaatin tuohonkin testata. sita loytyy valkosena ja ruskeana. on meinaan vittumainen ongelma.

Yhteistyössä