Alkuperäinen kirjoittaja hyvin käy:se yksi kokkihan on ihan tumma ja nimeltään Matti
=)
Mikä kokki?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin käy:se yksi kokkihan on ihan tumma ja nimeltään Matti
=)
Alkuperäinen kirjoittaja v:Rotuja on sotkettu jo ihan liikaa. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja hyvin käy:se yksi kokkihan on ihan tumma ja nimeltään Matti
=)
Mikä kokki?
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:![]()
Tässä ainakin yksi kokki mutta nimi on kyllä Alex. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:mun suomalainen mies on niin tumma, että luulevat paikalliseksi ulkomailla ja suomessakin hänelle puhutaan englantia kassoilla joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:![]()
Tässä ainakin yksi kokki mutta nimi on kyllä Alex. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:ja sit se mies haluu viedä sen lapsen kotimaahansa...
No kun ei haluu viedä edes itseään tai vaimoaan. Saatikka lapsiaan.
(MINÄ lähtisin vaikka heti, mutta mies... :headwall: )
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:ja sit se mies haluu viedä sen lapsen kotimaahansa...
No kun ei haluu viedä edes itseään tai vaimoaan. Saatikka lapsiaan.
(MINÄ lähtisin vaikka heti, mutta mies... :headwall: )
Sit olis ehkä kannattanut valkata paremmin...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mä olisi ketään toista halunnut, kyllä tuonkin kanssa vielä sinne Turkkiin pääsee
Muutosta siis puhun, en lomailusta.
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:Juuri tämän värisen lapsen haluun ite.
Alkuperäinen kirjoittaja :P:Mitä hienoa siinä on, että lapsi on "tumma"? Noh ei mitään. Ei sillä saa mitään reskeptiä, että on tehnyt lapsen mustan kanssa. Itse ainaskin tekisin mielummin suomalaisen kanssa, kun esim. nämä kaikki naamanmuodot tulevat suurimmaksi osaksi tässä tapauksessa siltä tummalta osapuolelta, niin voivat jotkut luulla et lapsi on adoptoitu, jne.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja :P:Mitä hienoa siinä on, että lapsi on "tumma"? Noh ei mitään. Ei sillä saa mitään reskeptiä, että on tehnyt lapsen mustan kanssa. Itse ainaskin tekisin mielummin suomalaisen kanssa, kun esim. nämä kaikki naamanmuodot tulevat suurimmaksi osaksi tässä tapauksessa siltä tummalta osapuolelta, niin voivat jotkut luulla et lapsi on adoptoitu, jne.
No huh mikä kommentti.
Mä olen kans aikoinaan jo teini-ikäisenä päättänyt että haluan mulatti lapset ja niitä siunaantu 3 ihanaa mussukkaa! Mulla afrikkalainen mies ja lapset on juuri ton Alexin värisiä.
Ei siinä mitään hölmöä ole että haluaa mulatti vauvoja. Mutta kannattaa kumminkin luoda se suhde siihen mieheen kunnolla ennen ku alkaa tekeen lapsia. Ei se ole niin yksinkertaista kun luulee että kerran sänkyyn ja sit tulee lapsi, viis siitä miehestä. Kyllä se kokonainen hyvä perhe elämä on lapselle paras. Eli ensin varma pohja perhe-elämälle miehen kanssa, talous kuntoon ja miehellä ennen kaikkea pysyvä oleskelulupa Suomeen.
Afrikassa varsinkin nää perhe asiat menee vähän eritavalla kun suomessa. Mies voi todellakin päättää viedä lapset afrikkaan ja siinä sitä sitten ollaan.
Paljon on luotettavia ja hyviä afrikkalaisia miehiä tarjolla, ole vain tarkkana.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Mä en välttämättä haluis lapsia tumman afroamerikkalaisen kanssa, sillä niille tulee 100% varmasti ruskeat silmät ja käkkärä tukka, ei siis juuri mitään piirteitä itsestä...
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Finn:Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)
Heheh, miten useankaan yksinhuoltaja-äidin tunnenkaan jolla on mulattivauva. Kyllä mielummin suomalaisen kanssa se lapsi kannattaa tehdä niin vältytään niiltä kaikilta kulttuurieroita, jne.*vinkvink*
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Mä en välttämättä haluis lapsia tumman afroamerikkalaisen kanssa, sillä niille tulee 100% varmasti ruskeat silmät ja käkkärä tukka, ei siis juuri mitään piirteitä itsestä...