Haluun mulatti vauvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
307132.jpg

Tässä ainakin yksi kokki mutta nimi on kyllä Alex. :saint:

mun suomalainen mies on niin tumma, että luulevat paikalliseksi ulkomailla ja suomessakin hänelle puhutaan englantia kassoilla joskus. Nyt meille tulee vauva, jännää oottaa kuinka tumma vauva on..

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
mun suomalainen mies on niin tumma, että luulevat paikalliseksi ulkomailla ja suomessakin hänelle puhutaan englantia kassoilla joskus.

Ja mun turkkilaiselle miehelle taas puhuttiin usein Turkissa saksaa tai enkkua, kun on mukamas niin vaalea :D
Meitä on myös luultu sisaruksiksi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:
ja sit se mies haluu viedä sen lapsen kotimaahansa...

No kun ei haluu viedä edes itseään tai vaimoaan. Saatikka lapsiaan.

(MINÄ lähtisin vaikka heti, mutta mies... :headwall: )

Sit olis ehkä kannattanut valkata paremmin...

En mä olisi ketään toista halunnut, kyllä tuonkin kanssa vielä sinne Turkkiin pääsee :)
Muutosta siis puhun, en lomailusta.

Jaa-a... sitä aletaan tilailee vauvojakin ominaisuuksilla ja tehtailemaan mielen mukaiseksi.. Katotaan nyt alkuun saatko edes vauvaa.. Mitä muita ominaisuuksia pitäis olla? Musiikillinen ja matemaattinen lahjakkuus?

Mitä hienoa siinä on, että lapsi on "tumma"? Noh ei mitään. Ei sillä saa mitään reskeptiä, että on tehnyt lapsen mustan kanssa. Itse ainaskin tekisin mielummin suomalaisen kanssa, kun esim. nämä kaikki naamanmuodot tulevat suurimmaksi osaksi tässä tapauksessa siltä tummalta osapuolelta, niin voivat jotkut luulla et lapsi on adoptoitu, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
Mitä hienoa siinä on, että lapsi on "tumma"? Noh ei mitään. Ei sillä saa mitään reskeptiä, että on tehnyt lapsen mustan kanssa. Itse ainaskin tekisin mielummin suomalaisen kanssa, kun esim. nämä kaikki naamanmuodot tulevat suurimmaksi osaksi tässä tapauksessa siltä tummalta osapuolelta, niin voivat jotkut luulla et lapsi on adoptoitu, jne.

No huh mikä kommentti.

Mä olen kans aikoinaan jo teini-ikäisenä päättänyt että haluan mulatti lapset ja niitä siunaantu 3 ihanaa mussukkaa! Mulla afrikkalainen mies ja lapset on juuri ton Alexin värisiä.
Ei siinä mitään hölmöä ole että haluaa mulatti vauvoja. Mutta kannattaa kumminkin luoda se suhde siihen mieheen kunnolla ennen ku alkaa tekeen lapsia. Ei se ole niin yksinkertaista kun luulee että kerran sänkyyn ja sit tulee lapsi, viis siitä miehestä. Kyllä se kokonainen hyvä perhe elämä on lapselle paras. Eli ensin varma pohja perhe-elämälle miehen kanssa, talous kuntoon ja miehellä ennen kaikkea pysyvä oleskelulupa Suomeen.
Afrikassa varsinkin nää perhe asiat menee vähän eritavalla kun suomessa. Mies voi todellakin päättää viedä lapset afrikkaan ja siinä sitä sitten ollaan.
Paljon on luotettavia ja hyviä afrikkalaisia miehiä tarjolla, ole vain tarkkana.

Mä en välttämättä haluis lapsia tumman afroamerikkalaisen kanssa, sillä niille tulee 100% varmasti ruskeat silmät ja käkkärä tukka, ei siis juuri mitään piirteitä itsestä...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja :P:

No huh mikä kommentti.

Mä olen kans aikoinaan jo teini-ikäisenä päättänyt että haluan mulatti lapset ja niitä siunaantu 3 ihanaa mussukkaa! Mulla afrikkalainen mies ja lapset on juuri ton Alexin värisiä.
Ei siinä mitään hölmöä ole että haluaa mulatti vauvoja. Mutta kannattaa kumminkin luoda se suhde siihen mieheen kunnolla ennen ku alkaa tekeen lapsia. Ei se ole niin yksinkertaista kun luulee että kerran sänkyyn ja sit tulee lapsi, viis siitä miehestä. Kyllä se kokonainen hyvä perhe elämä on lapselle paras. Eli ensin varma pohja perhe-elämälle miehen kanssa, talous kuntoon ja miehellä ennen kaikkea pysyvä oleskelulupa Suomeen.
Afrikassa varsinkin nää perhe asiat menee vähän eritavalla kun suomessa. Mies voi todellakin päättää viedä lapset afrikkaan ja siinä sitä sitten ollaan.
Paljon on luotettavia ja hyviä afrikkalaisia miehiä tarjolla, ole vain tarkkana.

Hahahahaaa :D
Paljon olen kuullut juttuja (lähinnä lukenu netistä) näistä hyvistä afrikkalaisista miehistä, vaan yhtään en tunne, vaikka melkosen paljon niitä ympäri Suomen tunnenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä en välttämättä haluis lapsia tumman afroamerikkalaisen kanssa, sillä niille tulee 100% varmasti ruskeat silmät ja käkkärä tukka, ei siis juuri mitään piirteitä itsestä...

Mun nuorin on ihan mun näköinen, vaikka onkin ruskeat, käkkärät hiukset ja ruskeat silmät ja tummempi iho kuin mulla. Mutta kyllä huomaa, että äiti ja tytär ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:
kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)

Heheh, miten useankaan yksinhuoltaja-äidin tunnenkaan jolla on mulattivauva. Kyllä mielummin suomalaisen kanssa se lapsi kannattaa tehdä niin vältytään niiltä kaikilta kulttuurieroita, jne. ;) *vinkvink*

Alkuperäinen kirjoittaja Finn:
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:
kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)

Heheh, miten useankaan yksinhuoltaja-äidin tunnenkaan jolla on mulattivauva. Kyllä mielummin suomalaisen kanssa se lapsi kannattaa tehdä niin vältytään niiltä kaikilta kulttuurieroita, jne. ;) *vinkvink*

Onhan se totta, että usealla julkimolla Suomessa jolla isä on Afrikasta ja äiti Suomesta, niin äiti yksinhuoltajana lapsensa kasvattanu. En nyt itse koskaan ole ajatellut tekeväni lasta afroamerikkalaisen tai vaikkapa somalin kanssa. Sukulaisille on toisinaan hauska sanoa, mitä piirteitä lapset on perinyt minulta ja mitä taas isältään. Tunnen yhden yksinhuoltajaäidin, jolla on lapsi Afrikkalaisen kanssa ja selvästi ne Afrikan geenit jyllää. :D En tuntisi hänen lastaan hänen omaksi jos en tietäisi, että lapsi on hänen eli kyllä se on enemmänkin isänsä näköinen lapsi ainaskin kasvoista. Nämä asiat varmaankin riippuu todella paljon pariskunnasta, esim. tuleeko lapsista tummia, vaaleita vai siltä väliltä - tai vähän kaikkia. Ruskeat silmät pitäs kuitenkin olla takuutavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:

JOo elikkäs minä itse olen mulatti. isä afroamerikkalainen ja äiti suomalainen. ei mulla kyllä käkkärää tukkaa ole mutta ihan mustat silmät :) lapsistani toinen on melkeen yhtä ruskea kuin minä ja toinen lapsi on tosi vaalee mutta ruskeilla silmillä :) joten kyllä se ihan tasapuolisesti tulee :) eikä oo mitää 100% juttuja.

Yhteistyössä