Haluuko naiset sitten että mies on lihaksikas?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Voi jees, mä oon bodarin kanssa ennen tätä naimasuhdetta ollut vuosia ja sanon, hän opiskeli ja muun elämän täytti sali ja minä ja poketyöt, ei siis ollut tahvo tms kuin joku lihaskimppuja nimitti..
No minä sanoin, että bodarista tulee mieleen henkisesti köyhä. Eli että elämän täyttää enimmäkseen se salilla käyminen... Ja puhuin mielikuvasta. En tunne sinun exääsi. Kai. Mutta mieltymyksemme meillä kaikilla.
Samat mielikuvat täälläkin.
Kertoo paljon miehen arvomaailmasta, jos kaikki aika menee jossain salilla rautaa nostaessa. Yök.
Ärsyttää tuollaiset ennakkoluulot!!!
No ei ne mitään ennakkoluuloja ole.
Mun mielestä vaan miehet, jotka käy salilla päivittäin kattelemassa itteään peileistä ja pumppaamassa tankoa, ovat mielenkiinnottomia. En usko että sellaisten kanssa löytyis paljoakaan puhuttavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Voi jees, mä oon bodarin kanssa ennen tätä naimasuhdetta ollut vuosia ja sanon, hän opiskeli ja muun elämän täytti sali ja minä ja poketyöt, ei siis ollut tahvo tms kuin joku lihaskimppuja nimitti..
No minä sanoin, että bodarista tulee mieleen henkisesti köyhä. Eli että elämän täyttää enimmäkseen se salilla käyminen... Ja puhuin mielikuvasta. En tunne sinun exääsi. Kai. Mutta mieltymyksemme meillä kaikilla.
Samat mielikuvat täälläkin.
Kertoo paljon miehen arvomaailmasta, jos kaikki aika menee jossain salilla rautaa nostaessa. Yök.
Ärsyttää tuollaiset ennakkoluulot!!!
No ei ne mitään ennakkoluuloja ole.
Mun mielestä vaan miehet, jotka käy salilla päivittäin kattelemassa itteään peileistä ja pumppaamassa tankoa, ovat mielenkiinnottomia. En usko että sellaisten kanssa löytyis paljoakaan puhuttavaa.
No sun käsitys perustuu tähän siis :) ainakaan mä en ole mitään ihan apinoita vielä puhuttanut, millainen otos sulla on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Voi jees, mä oon bodarin kanssa ennen tätä naimasuhdetta ollut vuosia ja sanon, hän opiskeli ja muun elämän täytti sali ja minä ja poketyöt, ei siis ollut tahvo tms kuin joku lihaskimppuja nimitti..
No minä sanoin, että bodarista tulee mieleen henkisesti köyhä. Eli että elämän täyttää enimmäkseen se salilla käyminen... Ja puhuin mielikuvasta. En tunne sinun exääsi. Kai. Mutta mieltymyksemme meillä kaikilla.
Samat mielikuvat täälläkin.
Kertoo paljon miehen arvomaailmasta, jos kaikki aika menee jossain salilla rautaa nostaessa. Yök.


Siinä mä oon ihan samaa mieltä eli en tykkää miehistä, jotka bodaa vain näyttääkseen hyvältä. Pidän lihaksikkaasta urheilullisesta vartalosta ja miehestä joka tekee liikunnan yleiskunnon ja terveyden kannalta eikä ulkonäön. Ja mulla sopivat lihakset saa mies ihan normaalia työtä (palkka,koti) tekemällä, ettei siihen sen kummempia tarvitakaan... kunhan ei kuitenkaan mitään kukkakeppejä..
 

Yhteistyössä