Meillä eivät edes kotityöt rasita minua, koska mieheni osallistuu niihin kiitettävästi. Meillä ei ole lapsiakaan, joten sekään ei rasita suhdettamme. Lapsettomuus oli yhteinen päätöksemme.
Minusta vain tuntuu, että mieheni on liian kiltti tai minä olen hemmoteltu pilalle. Haaveilen vain extemporeseksistä. Voi, kunpa mieheni kerrankin vaikka kesken ruuanlaiton raastaisi minulta pikkupöksyt pois ja sanoisi, että nyt akka turpa kiinni ja rako auki!
Tiedän, että avioliitossakin raiskaus on kielletty ja sitäkö lakia ne miehet nyt sitten noudattavat kirjaimellisesti. En nyt tarkoita haaveillani ""oikeaa raiskausta"", vaan sellaista ""leikkiraiskausta"", joka saisi itsensä tuntemaan luolamiehen haluamaksi naaraaksi.
En osaa ehkä ilmaista itseäni ymmärrettävästi, mutta haluaisin enemmän spontaanisuutta seksielämäämme. Onhan se aivan ihanaa, että mies on hellä ja huomaavainen, mutta joskus renttumainen käytös sytyttäisi halut hulluuteen asti!
Olen kyllästynyt olemaan se ""tuhma tyttö"", joka tekee aloitteen ""vaarallisissa"" paikoissa. Kerrankin , kun hain miestäni töistä, jossa hän oli silloin yksin, hän näytti vastustamattomalta työpöytänsä takana istuessaan keskittyneenä töihinsä. Riisuin pöksyni ja asetuin hänen syliinsä ja vastusteluista huolimatta sain hänet innostumaan lopulta rakastelemaan ja se tuntui TAIVAALLISELTA! - Ja spontaanilta. Haluaisin myös hänen yllättävän joskus minut samalla tavalla, mutta kun ei. Hän on niin sovinnainen ja kunnollinen...
En halua pyytää häntä toimimaan ""tuhmasti"", koska se ei olisi enää niin kiehtovaa jos se tehtäisiin toisen pyynnöstä. Ymmärrän kyllä, ettei toinen voi lukea minun ajatuksiani. Olen kuitenkin usein antanut käytökselläni ymmärtää haluavani edellä kuvailemaani seksiä. En aina, mutta joskus. Ehkä sanattomat viestini eivät vain mene perille ja vika on minun. En tiedä...