Halutti jo laitoksella..

En tiiä johtuiko hormoneista vai mistä,mutta minua himotti aivan kamalasti jo laitoksella..Seksi siis! :ashamed:
Mieheni oli aivan kauhuissaan ja olin kai sitä vähän itsekkin..En repeytynyt synnytyksessä ja välilihaanikaan ei leikattu...Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia?Olen muutenkin aika sinut seksuaalisuuteni kanssa ja nautin seksistä estottomasti, mutta onkohan tämä jo outoa?

et ole "outolintu"....sama homma ollut minulla jos synnytys mennyt hyvin enkä ole repeytynyt tai ei oo tikkejä tarvinnut laittaa....ehkä sen voi laittaa hormooneittenkin piikkiin... :ashamed: toivottavasti ;) mut minulla kans ollut samoja tuntemuksia =)

Paupeli
:wave: Täällä kohtalotoveri.Tosin meiän kohalla oli sektio niin mistään välilihan repeämistä ei ollu haittaa mutta jo seuraavana päivänä oisin ollu valmis liinavaatevarastoon :LOL:

kyllä muakin halutti jo heti seuraavana päivänä synnytyksestä ja mun mies oli myös ihan ihmeissään et miten on mahdollista :ashamed: tosin en mä kyllä olis pystyny touhuilemaan ku sen verran repesin ja tikattiin.. hyvä kun pystyy vieläkään vaikka synnytyksestä jo 5 viikkoa. mutta haluja kyllä piisais :whistle:

mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 03:32 vieras kirjoitti:
Molemmissa synnytyksissä tikkejä niin paljon, että ei kyllä ole ihan heti käynyt mielessä...

Mitä tarkotat Ihan heti?? Meillä 6 vk synnytyksestä eikä PUHETTAKAAN että olis mitään haluja vaimolla.......... :'(

Yhteistyössä