haluton mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Onko teistä normaalia, että mies ei halua vaimoaan jopa kuukausiin? Ei koske, ei hipaise, ei mitään...

Mitä tehdä? Tuntuu, että mikään ei auta.

Joskus epäilee jopa minun pettäneen, jota en ole tehnyt. Onko mahdollista, että hänellä on suhde? Olen halunnut sen ajatuksen karsia pois.

kipinä on kadonnut, toinen ei halua sinua. todennäköisesti hän on hakenut tyydytyksensä muualta, me naiset teemme samoin. mitähän jos pistäisit luuserimiehesi pihalle ja alkaisit sinäkin nauttia oikeasta elämästä ja ennen kaikkea hyvästä seksistä hyvässä parisuhteessa.

Eli siis vika on naisessa, kun ei anna, tai jos mies ei anna, niin vika on siinäkin tapauksessa naisessa. Tuolloin vaimon päänsärkyjä valittavat miehetkin katsomaan vaan peiliin!

miten haluttomuus ilmenee? siten ettei mies koskettele oma-alotteisesti vai torjuuko kaikki yrityksesi?
jos hän ei todellakaan halua sinua, niin kävi itselleni joskus muinoin. itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja olisin halunnut muulloinkin kuin perinteisesti jouluna ja juhannuksena. lähdin tyhjästä suhteesta. jätin omaisuuden taakseni, velat niskassa tyhjin käsin. oma onneni oli etusijalla. tällä hetkellä minulla on suhde jossa molemmat haluamme toisiamme,vaikkakin salarakkaana.

Onko suhteesi varattu vai miksi salarakkaana?

Mieheni ei koskettele oma aloitteisesti, mutta torjuu myös kaikki minun yritykseni.
Tätä on kestänyt jo kauan eli mistään lyhyestä ajasta ei ole kyse.

Niinpä!
Haluaisinkin tietää selittääkö mikään muu tuollaista? Ei se varmaan normaalia ole.

Stressistä ei ole kyse, sillä tätä on kestänyt jo kauan. Kyse ei ole väliaikaisuudesta, joka vielä voisikin olla ymmärrettävää.

nosta kissa pöydälle ja sano että se on loppu, pistä äijän kamat pihalle - siinä näet haluaako hän jatkaa.
jos todella haluat tietää onko toista naista tutki puhelin, tekstiviestit, soitetut ja vastatut puhelut ym. haistele vaatteita. huomaat onko puhelin öisin sammutettuna tai äänettömällä. Kysy miehesi kavereilta (kaverit yleensä tietää ekana ja vaimo vikana) suoraan kuka tämä nainen on, miehet panikoituvat suorista kysymyksistä eivätkä osaa valehdella.
tai sitten tyydyt omaan osaasi ja jatkat ikäänkuin mitään ei olisikaan...ns kulissielämää, mikä on turhauttavaa pidemmän päälle (pilaat vain oman elämäsi jatkuvaan kyttäämiseen ja murehtimiseen sen sijaan että voisit nauttia siitä).

älä anna elämäsi valua ohi! itse tuhosin monta vuotta elämästäni turhan miehen kanssa odottaen että kaikki muuttuisi, tilalle tulee vain katkeruutta ja vihaa.

Pistin oman mieheni lekurille hormoonitestaukseen.
Olisiko mies masentunut tai vaihdevuosissa?
Mun mies luuli, että laitatin hänet testeihin potenssin takia,
mutta minusta on takana jotain muuta (ei kuitenkaan muita naisia).
Tuo puhumattomuus on tosi tylsää. Ikävä olla yksin ajatusten kanssa, jotka kiertävät kehää.
Taidanpa varata ajan parisuhdeterapeutille.
Hyvää ihmissuhdetta en haluaisi lopettaa ihan noin vain.

On mahdollista, että esimerkiksi miehesi joku kaveri on kuullut sinusta jotain juoruja (niitähän liikkuu ja keksitään, jos ei liiku) ja on ""ystävän palveluksena"" edelleen kertonut jutut miehellesi ja neuvonut häntä ""tutkimaan puhelintasi, tekstiviestit, soitetut ja vastatut puhelut, ym., haistelemaan vaatteitasi, seuraamaan onko puhelimesi öisin sammutettuna tai äänettömällä"", jne.

Ei siinä paljon seksi maistu, kun epäilys elää ja kyttääminen on päällä. Huomaa: kirjoitit itse, että on epäillyt sinua pettämisestä.

Joo, mutta se on aiheeton epäillys todellakin! Sen takia sekin on aika rankkaa, koska ei ole mitään sellaista.

Kait se vika sitten on minussa, kun vain tietäisi, miten sen korjata.

Pistä mies sinne ja tänne , huh . Jospa nyt vain on haluton vaihe menossa miehelläsi , älä ainakaan itseäsi syyllistä, mikäli et siis syyllinen ole.

Kun minulla on haluttomia vaiheita niin ei ukkokaan ole minua heti hoitoon pistämässä tai pettämisiä epäilemässä.

Seksittömiä aikoja on meilläkin silloin tällöin enkä koe ( ei mieskään ) että niihin elämä ja yhteiselo kaatuu. Eri asia on jos muuta ilmenee ( salasuhteet tai mielentervesyongelmat). Ne kuitenkin varmasti molemmat tutussa ihmisessä kyllä aviopuolisona aika hyvin havaitsee.
Niitä ei oikein täältä bittiyhteyksien päästä voi todentaa.

Ei vika ole _sinussa_, jos miehesi (Huomaa tämä on vain olettamus!) mahdollisesti epäilee sinua.

Sen takia nämä ovatkin niin P:leellisiä juttuja, että syyttömyyttään on monesti lähes mahdoton todistaa. Sitä kun immeiset miettisivät, ennen kuin juorujaan levittävät eteenpäin, niin olisi maailmassa säästytty monelta itkulta ja hammasten kiristykseltä.

Haluttomuus voi johtua myös monista muista syistä:
a) Salaisuus, josta ei sitten puhuta: Kaikki miehet eivät aina vain halua seksiä. Eikä siihen mitään syytä tarvitse olla.
b) Kaikki miehet eivät aina kykene seksiin. Monelle niin arka paikka, että tekevät lähes mitä vain, ettei tulisi ilmi. (Elävät tietenkin toivossa, että olisi ohimenevä vaiva, niin kuin joskus onkin).
c) Stressi. Esimerkiksi työperäinen stressi kaikkine seurauksineen voi muuttua krooniseksi, jatkua vuosia.
d) Masennus.
e) Sairaus, hormoonitoiminnan häiriö (tulikin esiin jo tuolla aiemmin) tai jokin muu fyysinen juttu, josta miehesi ei edes itse ole tietoinen.

Näiden juttujen ratkomiseen kun jollakulla jokin varma resepti olisi, niin olisipa rikas. Ei ole.

Yritä puhua. Jos et mitään saa irti, niin sitten osaa muuta sanoa kuin vaihtoon. Riippuu tietenkin siitä, miten paljon mikäkin sinulle merkitsee, mutta sitä ei tiedäkään kukaan muu kuin sinä.

Yhteistyössä