Halusitte tai ette, mutta kerron silti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni? :D

Ei varmaankaan hienosti artikuloiden, ruusu suussa meinaan on hankalahko puhua. Luulisin ainakin, en ole kokeillut. :D

Ehhei :D Ovella otti jo ruusun puis hampaista ja ojensi mulle *sanoilla joita en kerro* :whistle: Sillai rennosti ojensi sen ja otti toisesta kädestäni kiinni, antoi suukon. Riisui päällysvaatteet, pyysi mua istumaan ja luki runon ihanan miehekkäällä äänellään samalla ilmeillen ööh, sillai asiaan kuuluvasti :D Kyllä mua nauratti ja ihastutti.

... sitten heräsin ja kaikki oli vain painajaisunta.

tai

... uros ei ollut huomannut ruusujen piikkejä ja joutui ensiapuun vuotavan huulensa kanssa... lisää pahaa mieltä aiheutui likaantuneista valkoisista esiintymisvaatteista... hoidit kuitenkin tilanteen tehokkaasti laittamalla vaattet kylmään veteen likoamaan. Vaatteiden riisumisen yhteydessä alta paljastui blackhorsen sinivalkoruudulliset peruskalsarit ja olit hieman pettynyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:

Minua kiinnostaa, mitä esityksen jälkeen tapahtui :whistle:

Laitettiin ruokaa tietysti, mä taisin ottaa muutaman lasillisen punaviiniä siinä odotellessa, juteltiin, naurettiin, katsottiin leffaa, nukuttiin :saint:
Tää ei muuten juo taikka polta :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

... sitten heräsin ja kaikki oli vain painajaisunta.

tai

... uros ei ollut huomannut ruusujen piikkejä ja joutui ensiapuun vuotavan huulensa kanssa... lisää pahaa mieltä aiheutui likaantuneista valkoisista esiintymisvaatteista... hoidit kuitenkin tilanteen tehokkaasti laittamalla vaattet kylmään veteen likoamaan. Vaatteiden riisumisen yhteydessä alta paljastui blackhorsen sinivalkoruudulliset peruskalsarit ja olit hieman pettynyt. :)

:laugh: :laugh: :laugh: :hug:

Mä pidän itseäni romantikkona, mutta mä olisin varmaan tuossa tilanteessa juossut karkuun :whistle:
Suhteen alkuvaiheessa ahdistun helposti jos äijä on liian romanttinen mun makuun. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä.

ompas täällä epäromanttista porukkaa.. hauskaa että joku osaa tehdä jotain erilaista ja näkee vaivaa. kunhan ei aina ole imelää imelämpää niin nauttisin tuollaisista hetkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mä pidän itseäni romantikkona, mutta mä olisin varmaan tuossa tilanteessa juossut karkuun :whistle:
Suhteen alkuvaiheessa ahdistun helposti jos äijä on liian romanttinen mun makuun. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä.

No se ei ollut niin romanttista mitä voisi kuvitella. Ihan himmeen, oudon, kummasti jees juttu :D Kun normaalisti olis juossut karkuun jo :D

Minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta ja lapselliselta. Ja pinnalliselta. Mitä väliä jos joku on rikas. Ei se kerro ihmisestä mitään. Ja niitä matkoja esittelet täällä koko ajan.

Minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta ja lapselliselta. Ja pinnalliselta. Mitä väliä jos joku on rikas. Ei se kerro ihmisestä mitään. Ja niitä matkoja esittelet täällä koko ajan.

:hug: Älä toki itseäsi kiusaa moisilla ajatuksilla, sivuutat vaan aiheet kerta asiat tuntuvat inhottavat.

:hug: Älä toki itseäsi kiusaa moisilla ajatuksilla, sivuutat vaan aiheet kerta asiat tuntuvat inhottavat.

Yleensä kun ihminen tietää itse kannattaako pitää kiinni vai ei, ja päättää sen perustuen miehen luonteeseen ja tekoihin (minkälainen ihminen on), mutta sinä tunnut miettivän asiat sen mukaan, mitä saat joltakin. YÖks.

Yleensä kun ihminen tietää itse kannattaako pitää kiinni vai ei, ja päättää sen perustuen miehen luonteeseen ja tekoihin (minkälainen ihminen on), mutta sinä tunnut miettivän asiat sen mukaan, mitä saat joltakin. YÖks.

sinun kannattaisi varmaankin opiskella hiukan enemmän asiaa "ihmisen analysointi". Onneksi vaikutat niin kauniilta ja täydelliseltä, hyväntahtoiselta ihmiseltä, joka tietää muiden asiat aina paremmin :)

Yhteistyössä