Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni?![]()
Minua kiinnostaa, mitä esityksen jälkeen tapahtui
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni?![]()
Ei varmaankaan hienosti artikuloiden, ruusu suussa meinaan on hankalahko puhua. Luulisin ainakin, en ole kokeillut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni?![]()
Minua kiinnostaa, mitä esityksen jälkeen tapahtui![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten te kuvittelette, että tämä esitys meni?![]()
... sitten heräsin ja kaikki oli vain painajaisunta.
tai
... uros ei ollut huomannut ruusujen piikkejä ja joutui ensiapuun vuotavan huulensa kanssa... lisää pahaa mieltä aiheutui likaantuneista valkoisista esiintymisvaatteista... hoidit kuitenkin tilanteen tehokkaasti laittamalla vaattet kylmään veteen likoamaan. Vaatteiden riisumisen yhteydessä alta paljastui blackhorsen sinivalkoruudulliset peruskalsarit ja olit hieman pettynyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun mies on tehnyt vähän samantyylisesti...
Kyll mä pitäisin kiinni. Ellen nyt hampain niin kynsin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mä pidän itseäni romantikkona, mutta mä olisin varmaan tuossa tilanteessa juossut karkuun![]()
Suhteen alkuvaiheessa ahdistun helposti jos äijä on liian romanttinen mun makuun. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Metroseksuaali, jepNäkisittepä ne hyvin hoidetut kädet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta ja lapselliselta. Ja pinnalliselta. Mitä väliä jos joku on rikas. Ei se kerro ihmisestä mitään. Ja niitä matkoja esittelet täällä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Metroseksuaali, jepNäkisittepä ne hyvin hoidetut kädet
![]()
... huolehtii keskivertoa enemmän ulkonäöstään ja elämäntyylistään kuten stereotyyppinen homoseksuaali...
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta ja lapselliselta. Ja pinnalliselta. Mitä väliä jos joku on rikas. Ei se kerro ihmisestä mitään. Ja niitä matkoja esittelet täällä koko ajan.
:hug: Älä toki itseäsi kiusaa moisilla ajatuksilla, sivuutat vaan aiheet kerta asiat tuntuvat inhottavat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensä kun ihminen tietää itse kannattaako pitää kiinni vai ei, ja päättää sen perustuen miehen luonteeseen ja tekoihin (minkälainen ihminen on), mutta sinä tunnut miettivän asiat sen mukaan, mitä saat joltakin. YÖks.
Alkuperäinen kirjoittaja Armanin:puku,rahat ja muut mammonat ei tee miestä