Haluisko joku (huumorilla) tulkita mun viimeöisen unen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihai...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huihai...

Vieras
Unessa oli porukka, johon kuului minun molemmat siskot, ainakin toisen heistä ex, jotain muita ihmisiä, sekä urosleijona, joka oli osittain vaan leijonaksi pukeutunut mies.

Tuo leijona/mies kiinnostui musta jotenkin viattomasti, ja silti omistushaluisesti ja jostain syystä mun piti esittää että tykkään siitä. Seksiäkin harrastettiin (oli sillon mies, eik leijona).

Leijona/mies oli kotoisin jostain toiselta paikkakunnalta, jolle paluuta hän lykkäsi minun takiani, josta tunsin oloni imarrelluksi. Kuitenkin mietin unessa jatkuvasti pakoa ja yritinkin paeta. Kun se (siinä vaiheessa oli leijona) huomasi pakoyritykseni, se yritti ottaa minut kiinni, enkä ollu varma onko se murhanhimoisen raivon vallassa, vai haluaako se pelastaa minut jostain vaarasta.

---

Näkeekö muut tämmösiä unia?

no näkee, T. Halonen oli transu joka harrasti puoliväkisin anaalise***ä kanssani.... ja oikeasti olen ihan monen lapsen perheenäiti. Mieli välillä tekee hurjat tepposet =)

Alkuperäinen kirjoittaja Yks uneksija:
Mä nään leijonan sekä rajun miehisen seksuaalisuuden että uljauden, jalouden symbolina :o) Löytyykö lähipiiristä ketään kuvaukseen sopivaa? :D

öö... :D no ehkä mä haluan ajatella mun miehestä näin, siis toivon että voisin nähdä sen sellasena MIES-miehenä...

Älä narraa! Leijonan kanssa nusuttelit kuitenkin. Mitä tästä voidaan päätellä? Haluaisit Afrikkalaisen miehen, jolla on iso harja, eli valtava afrokampaus. Me muut emme näe tuollaisia unia.

Alkuperäinen kirjoittaja siveä:
Älä narraa! Leijonan kanssa nusuttelit kuitenkin. Mitä tästä voidaan päätellä? Haluaisit Afrikkalaisen miehen, jolla on iso harja, eli valtava afrokampaus. Me muut emme näe tuollaisia unia.

no siis... se oli sillon se leijonan inhimillinen puoli... eli oli sillä se puku päällä tai siis... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siveä:

no siis... se oli sillon se leijonan inhimillinen puoli... eli oli sillä se puku päällä tai siis... :ashamed:

Kiusasin vaan... Aika erikoisia on unet välillä.

Yhteistyössä