haluatteko kysyä jotain ihmiseltä joka on työskennellyt tivolissa 7vuotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro miksi useimmat työntekijät on leipiintyneen ja kyllästyneen näköisiä työhönsä, osa jopa sellaisia että arveluttaa päästää lapsi heidän ohjaamaansa laitteeseen? (varsinkin pienemmissä tivoleissa tämä nähty)

Palkka on huono ja talvikauden työskentelen muissa hommissa tai matkustelen. Olen jäänyt kiinni karuselliin ja toivon että olen kiinni vielä pitkään. Kyse on varmaankin perinteestä ja tällänen muuttuva ympäristö sopii mulle ainakin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Kerro miksi useimmat työntekijät on leipiintyneen ja kyllästyneen näköisiä työhönsä, osa jopa sellaisia että arveluttaa päästää lapsi heidän ohjaamaansa laitteeseen? (varsinkin pienemmissä tivoleissa tämä nähty)

Juu, mua ei kiinnosta viedä lastani tivolilaitteeseen, jos sitä "hoita" sellainen punakka krapulainen antiasiakaspalvelija.

No en mä tiedä ketään vakkaria joka olisi hirveän leipiintynyt työhönsä. Joskus palkataan kiireessä jotain kioskimyyjiä joilla ei oo kamalasti kokemusta asiakaspalvelusta mutta kyllä meillä on ainakin hyvä työhenki. Ikävää jos se ei heijastu sitten naamasta =(

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Saman pistäny monesti merkille. Jotkuu on joskus nii semmosii et ei huvita lasta kyytiin pistää :/

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
No en mä tiedä ketään vakkaria joka olisi hirveän leipiintynyt työhönsä. Joskus palkataan kiireessä jotain kioskimyyjiä joilla ei oo kamalasti kokemusta asiakaspalvelusta mutta kyllä meillä on ainakin hyvä työhenki. Ikävää jos se ei heijastu sitten naamasta =(

ei heijastu, paitsi jos on pikkutoppiin pukeutunu 16-vuotias..

siis teille kioskiin, vai kioskista teille? et pakkohan kioskissa on asiakaspalvelua harrastaa jos on asiakkaita.

en haluaisi että palkka asia lannistaa jos joku haluaa alalle. Mutta tää on enemmänkin sellaista kutsumustyötä. tosin euroopassa kiertää sirkuksia ja tivoleita joissa palkkaus on huomattavasti parempi. suomessa kausi on lyhyt ja kesät joskus sateisia niin on nippanappa että edes kannattaa tämä.

siis joskus on sellainen tilanne että jos mennään isompaan paikkaan niin avataan enemmän kojuja ja sitten joudutaan sen kaupungin vuokratyöfirmasta pyytämään työntekijöitä jotka sitten useinmiten menee kioskiin töihin kun ei voi laitteisiin päästää suoralta kädeltä. Nää kojumyyjät mitkä on vuokrafirmoista saattaa olla jotain ihan muuta kuin asiakaspalveluihmisiä. Tietysti meillä kaikilla on huonot päivät mutta omasta mielestä oon ainakin ihan hyväntuulinen työssäni.

Yhteistyössä