J Juntti Vieras 03.12.2005 #29 Anhatko jonkhun vinkhin, niinh voiphi olha ethä löyhän sinuth nopheammin ja saath sinäkhin nopheammin!
Anhatko jonkhun vinkhin, niinh voiphi olha ethä löyhän sinuth nopheammin ja saath sinäkhin nopheammin!
L Lisa Vieras 03.12.2005 #36 Satoja miehiä on kontannut edessäni ja nuollut kenkiäni ja varpaitani päästäkseen pitemmälle. Parhaat ovat saaneet palkintonsa!
Satoja miehiä on kontannut edessäni ja nuollut kenkiäni ja varpaitani päästäkseen pitemmälle. Parhaat ovat saaneet palkintonsa!
J Jaana Vieras 03.12.2005 #43 Haluun naida sua. Käys et minä ja mun kaksois sisko saatais sulta yhtä aikaa munaa?
M Mieseipoika Vieras 03.12.2005 #45 Jos alettas koulutus siitä, että ""minkä laista"" on väärin kirjoitettu. P.o. minkälaista. eli kyseessä ei ole kaksi sanaa eikä edes yhdyssana.
Jos alettas koulutus siitä, että ""minkä laista"" on väärin kirjoitettu. P.o. minkälaista. eli kyseessä ei ole kaksi sanaa eikä edes yhdyssana.
M Mieseipoika Vieras 03.12.2005 #47 Ihan oikeasti kannattaa sivistää itseään, ei naisetkaan tykkää typeristä runkkareista.
H Hanttu Vieras 03.12.2005 #48 Haista sinä jätkä paska. Tule tänne ni mä ajan sun yli mun toyota corolla dx 1.3 turbo ahdetulla tuningi autol yli.
Haista sinä jätkä paska. Tule tänne ni mä ajan sun yli mun toyota corolla dx 1.3 turbo ahdetulla tuningi autol yli.
M Mieseipoika Vieras 03.12.2005 #49 Hanttu hantu ei leikkaa lanttu ja houli ei sua ees kapisin lunttu.
H Hanttu Vieras 04.12.2005 #50 Hah hah olipas sul paskat jutut. Aijotko muka saada pillua. Epäilen. Se corolla on matta musta ja siin on oranssit viper viivat ja kontis on kaksi 15 tuuman kajarii
Hah hah olipas sul paskat jutut. Aijotko muka saada pillua. Epäilen. Se corolla on matta musta ja siin on oranssit viper viivat ja kontis on kaksi 15 tuuman kajarii