V
vieras
Vieras
Huomena alkaa nutrilett kuuri, mikä kestää monta viikkoa. Laitan huomena tänne lähtöpainon. Ja päivitän kerran viikossa kuulumisia.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuta:Muuta ennemmin elintapojasi. En tiedä ketään joka ois pysyvästi millään kuureilla laihtunut, ne kilot tulee yleensä tuplaten takaisin. Liiku enemmän ja syö vähemmän ja kevyemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:toivotaan että kuuri tepsii =) ja saavutat toivotut tulokset. tsemppiä koitokseen!
Alkuperäinen kirjoittaja muuta:Muuta ennemmin elintapojasi. En tiedä ketään joka ois pysyvästi millään kuureilla laihtunut, ne kilot tulee yleensä tuplaten takaisin. Liiku enemmän ja syö vähemmän ja kevyemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Ei niitä pysty syödä tai ainakaan juoda,yrjö lentää jossain välissä ainakin mulla :x
Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!
Siis hä? Kahdessa viikossa 9 kg?
Saako kysyä kuinka paljon oli ylipainoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No sit kun kyllästyt niin kysy multa vinkkiä*6kk -18kg*
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!
Läskiä varmaan tuosta määrästä max 3kg
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No sit kun kyllästyt niin kysy multa vinkkiä*6kk -18kg*
Millä sait tuon aikaan? Terveellisempi ruokavalio ja enemmän liikuntaa? Mulla kanssa huomenna alkaa laihdutus, pakko talvella mahtua kunnolla hääpukuun =). Tarvisi ehkä jonkun tsempparin tähän hommaan..
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Millanen toi nutrilett kuuri on?