Haluatko nähdä kun läskistä tulee hoikka ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuta ennemmin elintapojasi. En tiedä ketään joka ois pysyvästi millään kuureilla laihtunut, ne kilot tulee yleensä tuplaten takaisin. Liiku enemmän ja syö vähemmän ja kevyemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja muuta:
Muuta ennemmin elintapojasi. En tiedä ketään joka ois pysyvästi millään kuureilla laihtunut, ne kilot tulee yleensä tuplaten takaisin. Liiku enemmän ja syö vähemmän ja kevyemmin.

Tämä on alkusysäys mainitsemallesi. :)

ap

Elintapojen muuttaminen ja liikunnan lisääminen on kaksi tehokkainta asetta läskejä vastaan ja niitten taistelemisessa pois, itellä on kokemuksia nyt reilun kolmen kuukauden ajalta, painoa on tippunut 12 kg, huomenna taas tiedän enemmän kun alkaa uusi viikko että minkä verran on viikossa mennyt paino alaspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Ei niitä pysty syödä tai ainakaan juoda,yrjö lentää jossain välissä ainakin mulla :x

Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!! Eikä ole takasin tullut.
Eli tsemppiä aplle :)

Mä en vois käyttää niitä edes päivää tai kahta saatika sitten kahta viikkoa. Mulla on niitä alevon vai mitä ne nyt on niitä juomia, sain mun bestikseltä niitä viime kesänä enkä ole juonut niitä enkä juo vaikka ne toisaalta maistuu ihan hyvälle mutta mä en vaan usko niihin ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:
Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!

Siis hä? Kahdessa viikossa 9 kg? :o
Saako kysyä kuinka paljon oli ylipainoa?

Ei ollut kamalasti ylipainoa, lähtöpaino oli 67kg.
Hyvin meni ja todellakin pysyin tiukasti kuurissa kiinni, loppuvaiheessa alkoi kylläkin jo ällöttää, mut tavoitteeni saavutin ja siitä ole ylpeä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No sit kun kyllästyt niin kysy multa vinkkiä :whistle: *6kk -18kg*

Millä sait tuon aikaan? Terveellisempi ruokavalio ja enemmän liikuntaa? Mulla kanssa huomenna alkaa laihdutus, pakko talvella mahtua kunnolla hääpukuun =). Tarvisi ehkä jonkun tsempparin tähän hommaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja nutraaja:
Kyllä pystyy. Itse lipittelin niitä 2vko ja painoa lähti 9kg!!!

Siis hä? Kahdessa viikossa 9 kg? :o
Saako kysyä kuinka paljon oli ylipainoa?

Läskiä varmaan tuosta määrästä max 3kg

Tosta läskin määrästä en osaa mennä sanomaan, mutta hyvin paino pysynyt samassa jo kaksi vuotta :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
No sit kun kyllästyt niin kysy multa vinkkiä :whistle: *6kk -18kg*

Millä sait tuon aikaan? Terveellisempi ruokavalio ja enemmän liikuntaa? Mulla kanssa huomenna alkaa laihdutus, pakko talvella mahtua kunnolla hääpukuun =). Tarvisi ehkä jonkun tsempparin tähän hommaan..

No karppaan, hyväkarppaan, eli syön lihaa, kanaa, kalaa ja kasviksia, pois jääneet makaronit, peruna, leipä( kun olet tavoitteessani niin alan syödä oikeeta ruisleipää, eli 10kg vielä matkaa), sokeri ja riisi. Voin aivan loistavasti. Ja liikun kyllä hirveesti, mutta paino olis pudonnut varmasti nopeamminkin jos en liikkuis( on tullut lihasta aika paljon, mutta onpa ainakin kiinteämpi). Tosi hyvä juttu. Muutamia kertoja olen ns sortunut karkkiin, jädeen ym mutta kiva huomata ettei se mässäys jää päälle

En suosittele :x Mulla ainaskin oli jatkuvasti nälkä!Ainoa miten olen laihduttanut yli 10kg on ruokavalionmuutos ja säännöllinen liikunta!Elimistölle ei muutenkaan ole hyväksi mitkään litkut ja korvikkeet vaan kunnon ruoka.Kilot tulevat aivan varmasti takaisin mikäli et ymmärrä pointtia.
Joskus jopa luulin laihduttavani mahd.vähällä kalori määrällä,mutta silloin elimistö käy säästöliekillä eikä laihtumista tapahdu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Millanen toi nutrilett kuuri on?

ootko sä jossain metsässä kasvanu jos et tiiä mikä on nutrilet?

tsemppiä ap, putoaa varmaan kivasti alussa ja toivon että pistät kuulumisia :)

itsekin pitää tolla tavalla ottaa alkuspurtti

Yhteistyössä