Haluatko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Kuulosta täysin normilta, ei kysyttävää.

Ihanaa kuulla että normin kuulosta! Musta tuntuu että tuo 10kk ikäinen neito on vain liian nuori päiväkotiin ja tunnen suurta syyllisyyttä siitä että sen sinne laitan :(

Minä en ainakaan laspiani laita alle 3v hoitoon mihinkään,siis pph:lle tai päiväkotiin. Hoidan lapseni itse koska itse ne olen tehnytkin ja mahsollisuus annetaan olla kotona lapsia hoitamassa 3 ikävuoteen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja en voisi laittaa hoitoon:
Minä en ainakaan laspiani laita alle 3v hoitoon mihinkään,siis pph:lle tai päiväkotiin. Hoidan lapseni itse koska itse ne olen tehnytkin ja mahsollisuus annetaan olla kotona lapsia hoitamassa 3 ikävuoteen asti.

Sä teet niinkuin teet ja sulle on mahdollista. Kaikilla ei oo esim. taloudellista mahdollisuutta olla vuosikausia kotona. Eikä siinä mitään pahaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja en voisi laittaa hoitoon:

Arvaa vaan olisinko mielummin kotona hoitamassa itse lapset mutta kun tässä asiassa raha ratkaisee. Mieheni tulot eivät ole niin hyvät että pystyttäisiin elämään niillä ja mullehan ei tule kotona ollessa muuta kun kelan rahat.

Mä olen kaikki keinot miettiny miten tän ratkaisisi paremmin mutta rahaa ei tule jollei lähde töihin.

Yhteistyössä