joudunko vielä kauan odottamaan tuota vauvaa?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Miehellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:miehellä vai pojalla luonnonkiharat hiukset?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Näen sinulle pikkuisen pojan tumman miehen kanssa, jolla on luonnonkiharat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:saanko vielä sen kauan kaipaamani vauvan? saanko sen pian? saanko sen nykyisen mieheni kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tärkeää:Näetkö, ovatko lapset mieheni. Tämä on todella epäselvä seikka. Nainen ei ole suostunut dna-testeihin ja lapset virallisesti ovat hänen ex-aviomiehensä, vaikka näin ei olekaan. Mieheni seurusteli naisen kanssa hedelmöityksen aikaan, tosin muitakin miehiä tiettävästi oli...
Hei,mä olin kanssa ekojen joukossa :attn:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs mun lähitulevaisuudessa tulee käymään?
Pakkohan tää oli kysyä, kun ultran mukaan se olis tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja maya:Vauvalla on haikaranpuremaksi kutsuttu syntymämerkki niskassa.Pojalta näyttää, mutta jostain syystä näky on epätarkka.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Onko meidän tammikuussa syntyvä lapsi kumpaa sukupuolta?
:wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:saadaanko me vielä lapsia?
monta ja milloin? :heart: