KaruTotuus
Saammeko lapsen? Onnistuuko raskaus luomusti vai hedelmöityshoidoilla? Vai kannattaisiko meidän ennemmin jäädä lapsettomiksi?
Nainen haluaakin pitää asialla otteen teihin.Hän ei aio selvittää asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tärkeää:Selvittääkö mieheni ex-nainen koskaan lasten isyyttä, ja ovatko lapset mieheni. Elämme jatkuvassa epätietoisuudessa.... se ahdistaa.
Kannattaa mennä, niin saat mielenrauhan vaikkei tulos miellyttäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kannattaako mun mennä tiistain tapaamiseen? Onko tulos positiivinen jos menen?
Ei tällä viikolla kannattanut voittaa. Ei ollu yhtään 7 oikein ja meilläki oli 5 oikein ja sil sai alle 40?.Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Voitinko lotossa ? (ei jaksa ettii numeroita ja tarkastaa ) :xmas:
Lapsi saa alkunsa matkalla, jossa on kuumaa.Auringossa.Alkuperäinen kirjoittaja KaruTotuus:Saammeko lapsen? Onnistuuko raskaus luomusti vai hedelmöityshoidoilla? Vai kannattaisiko meidän ennemmin jäädä lapsettomiksi?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:miksi et vastaa, vaikka olen ensimmäisetn joukossa? Toivottavasti jaksaisit mullekin v vastata.... =)
Työasioissa on näkyvissä suurehko muutos.Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Moi!
Miten työ asiat? entä olenko raskaana? Kiitos =) :flower:
Näen sinulle pikkuisen pojan tumman miehen kanssa, jolla on luonnonkiharat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:saanko vielä sen kauan kaipaamani vauvan? saanko sen pian? saanko sen nykyisen mieheni kanssa?
Hmm... aika jännä Yksi poika meillä jo on. Meillä oli suuri suunnitelma jonka piti toteutua juuri kolmen vuoden päästä, en tiedä toteutuuko se vai ei, mutta uskon että varmasti on kriisin paikka :/ Toi selvittämätöntä asia, jos se on sellainen jonka mä jo tiedän, niin sitten se on pikemminkin käsittelemätön asia, mutta jos se on sellainen mitä mä en tiedä, niin jännityksellä odotan mikä se on.Alkuperäinen kirjoittaja maya:Näen teille kaksi poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja pliiiiis pliiiis:Tulenko olemaan onnellinen avioliitossani? Olenko raskaana tai tuleeko meille vielä lapsi?
Avioliitossasi näen kolmen vuoden kuluttua ison kriisin ja on teistä itsestänne kiinni miten selviätte.
Miehelläsi on selvitttämätön asia menneisyydessään.
Asunnon kanssa tulee olemaan ongelmia, mutta selviätte kyllä lopulta.Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäinen:Saammeko asunnon myytyä ja taluoden normaaliksi?
milloin saan vauvan? =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja maya:Työasioissa on näkyvissä suurehko muutos.Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Moi!
Miten työ asiat? entä olenko raskaana? Kiitos =) :flower:
Näen sinulle tyttövauvan.
Entäs mä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Milloin saan työtä? =)
miehellä vai pojalla luonnonkiharat hiukset?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Näen sinulle pikkuisen pojan tumman miehen kanssa, jolla on luonnonkiharat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:saanko vielä sen kauan kaipaamani vauvan? saanko sen pian? saanko sen nykyisen mieheni kanssa?
Näen kaksi lasta syntyväksi vielä.Alkuperäinen kirjoittaja anneka77:Saanko viellä lapsen?
Miehellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:miehellä vai pojalla luonnonkiharat hiukset?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Näen sinulle pikkuisen pojan tumman miehen kanssa, jolla on luonnonkiharat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:saanko vielä sen kauan kaipaamani vauvan? saanko sen pian? saanko sen nykyisen mieheni kanssa?
Keväällä näen sinun viihtyvän työssäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Entäs mä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Milloin saan työtä? =)
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta =)Alkuperäinen kirjoittaja maya:Keväällä näen sinun viihtyvän työssäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Entäs mä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Milloin saan työtä? =)
hmm, nyt täytyy miettiä. nykyisellä miehellä on tummat ja hivenen kihartavat hiukset joskin ajaa ne lyhyiksi säännöllisesti. näetkö onko tuo pieni poika nykyiselle miehelle vai jollekin toiselle?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Miehellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:miehellä vai pojalla luonnonkiharat hiukset?Alkuperäinen kirjoittaja maya:Näen sinulle pikkuisen pojan tumman miehen kanssa, jolla on luonnonkiharat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras aikojen takaa:saanko vielä sen kauan kaipaamani vauvan? saanko sen pian? saanko sen nykyisen mieheni kanssa?
Vauvalla on haikaranpuremaksi kutsuttu syntymämerkki niskassa.Pojalta näyttää, mutta jostain syystä näky on epätarkka.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Onko meidän tammikuussa syntyvä lapsi kumpaa sukupuolta?