Haluasiko joku ässä-arpa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma-Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilma-Onni

Aktiivinen jäsen
19.05.2005
2 592
0
36
ketjukirjeen??
TAAS tuli semmonen postissa, enkä saanut viimeksikään jatkettua sitä. Mulla kun periaatteena se, että jatkan, jos on halukkaita jatkajia tiedossa.
Yleensä muuten noi kaikenmaailman jatkojutut tulee henkilöiltä, joihin ei muuten pidä yhteyksiä. Vai olenko ainoo?
Mutta jos joku innokas jatkaja löytyy, laita vaikka yv:nä osote.

Olen saanut noita samoja lähiaikoina kaksi, joten ei kiitos... Itse pidän ketjukirjeistä, mutta yleensä kaverini palauttavat ne minulle. Olen tästä syystä välillä "huijannut" ketjukirjeiden jatkamisessa niin, että olen lähettänyt sen eteenpäin ja liittänyt mukaan terveiset, että ei ole pakko jatkaa, mutta että kirjeen saaja lähettäisi sille arvansaamisvuorossa olevalle vaikka sen minun kirjeessä olevan arvan että tulee hyvä mieli. Samaa olen tehnyt sukkakirjeiden ja muiden kanssa, ainakin jos kirjeen minulle lähettänyt henkilö on lapsi. Kerran tein niin, että kun sain kummilapseltani sukkakirjeen, ostin kuudet sukat ja postitin ne ystävilleni ympäri Suomea pyytäen lähettämään ne kummilapselleni. Kieroa peliä... :whistle:

Mulla on tuossa muutama ässäarpakuori osoitteineen, mutta ilman ässäarpoja, odottamassa lähetystä. Sieltä mistä sain kirjeen, tuli viestiä, että joihinkin hänen eteenpäin laittamiinsa kirjeisiinsä oli postissa ilmestynyt leima "laiton". Jäi multa sit eteenpäin laittamatta nuo omat.

Ja mie olen kyllä niin tylsä ja tosikko, että en halua minkäänlaiseen kiertokirjejuttuun osallistua. En näihin perinteisiin (sukka, karkkipussi, ässäarpa jne.......), enkä myöskään sähköpostilla tuleviin, joissa sitten loppukaneettina sanotaan, että "sinulla ei ole ketään ystävää ikinä koskaan, jos et tähän osallistu". Kylmän viileästi laitan kuoret roskiin ilman sen suurempaa huonon omantunnon tunnetta. :| Ja s-postit roskakoriin, minne joutavatkin.

[/quote]

Mitenköhän noi postissa voi tietää, mitä siellä kuoren sisällä on? Ja onko ässä-arvan postittaminen laitonta?

Mä en enää noihin ketjukirjeisiin osallistu ollenkaan. Onhan noita sukkakirjeitä ja arpakirjeitä tullu ja en ole koskaa lähettäny eteenpäin ja arvat olen palauttanu lähettäjälle. Kerran kuitenkin päätin yrittää ja laitoin niitä arpakuoria ohjeen mukaan kuusi eteenpäin (oli luontoarpa) ja arvatkaa kuinka monta sain itse postissa?

En yhtään. En sitä ensimmäistäkään :kieh:

Joo, en minäkään tajua millaisella syynillä ne on nuo arpakirjeet ponganneet. Raha-arpojahan ne on ja rinnastetaan varmaan rahankeruuketjukirjeisiin, kun niitä monta lähetetään samaan malliin. Eikös ne ole kiellettyjä?

Mulla on niin surkea onni peleissä ja arvonnoissa, mitään en koskaan voita =) Mies taas vetelee voittoarvan toisensa perään, saattaa olla viiskin pikkuvoittoa peräkkäin, käsittämätöntä.