Haluan vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varmasti harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varmasti harmaa

Vieras
Syytän kevättä. Haluan vierasta. HALUAN. En ketään tiettyä, vaan vierasta miestä. Uneksin päivin ja öin. Mitä ihmettä teen saadakseni ajatukseni kuriin? Missään nimessä en aio toteuttaa haaveitani tietenkään.

Sama vika... Tyydytän itseäni usein ja en KOSKAAN mieti omaa miestäni, hänestä en saa minkäänlaisia kiksejä...

Vasta kaksi vuotta naimisissa ja kolme pinetä lasta ja tulos on tämä :/

mites online seksi?
Ainakin tuolla livechat.net (vai olisko ollu fi) näytetään kaikki, kuvia, kuumaa online puhetta jne.. Samaa asiaa kaikki hakemassa. Oon joskus vieraillut kun mies oli työmatkalla toisella puolella maailmaa ja tuli tarvetta ;)

Miellän tuollaisen online seksinkin pettämiseksi, niin ei siitäkään apua ole :/ Me olemme olleet naimisissa hieman vajaa kymmenen vuotta. Lapsia useampi. Meillä on kyllä viriili seksielämä, mutta kun haluan vierasta miestä. En helvetti ymmärrä, mikä on vikana, kun oma ei kelpaa. Ajatuksissanihan saan tietysti tehdä mitä haluan, mutta toteuttamaan en näitä haaveitani lähde. Valitettavasti. Rakastan miestäni yli kaiken ja hän on minulle juuri sopiva kumppani niin arkielämässä kuin seksiasioissakin. Mutta silti haluan vierasta. Hitto soikoon.

Ja sinulle vieras, joka kommentoit seksin tärkeydestä vinoillen. Älä viitsi tulkita mahdollisimman väärin. Taito kai se sekin on, että osaa tulkita sellaista, mitä toinen ei ole tarkoittanut. Enempää en vaivaudu sinulle edes vastaamaan.

Joku tuolla ehdotti online seksiä.. Mielummin sitä kuin liveseksiä. Olen joskus itekin puutteisena kun vaimo ollut juuri synnyttänyt tms harrastanut erinnäisillä sivustoilla liveseksiä eikä se ketään ole satuttanut. Pyyhkinyt jäljet vaan pois, niin koneelta kuin muualtakin.

En minä kykene mihinkään parinvaihtoon oikeasti. Haluaisin vain salaa vierasta. m29 itse en tuota voi tehdä. Menee minun moraalisten rajojen yli :/ Vaikka haluttaisi, haluttaisi niin helvetisti. Ja ihan livenä :(

Yhteistyössä