V
vierailija
Vieras
Olen siis lähihoitaja ja työssä kotihoidossa. Pidän työstäni muuten ihan hirmuisesti, mutta työskentelyolosuhteet ovat menneet niin mahdottomaksi monessa suhteessa, etten enää jaksa sitä - en henkisesti enkä oikein fyysisestikään. Omat rajoituksensa asettaa terveys, jonka takia en voi vaihtaa esim. osastotyöhön. Olen käynyt lisäkoulutuksena aspan, mutta se toimistotyö ei sitten oikeen ollutkaan mun juttu... Hain jo hammaspuolen opintoihin, mutta en päässyt. Mitä seuraavaksi? Haluaisin kuitenkin tehdä hoitotyötä jollain lailla ja ikääkin on jo, joten omalla pohjakoulutuksella ja jollain pienellä lisäopinnoilla pitäs saada asiaa eteenpäin... Ja vieläpä oman työn ohessa opiskellen. Onko ehdotuksia? Sairaanhoitajaksi kouluttautuminen ei enää oikein kiinnosta, eikä ole tällä hetkellä henkistä kapasiteettia niin vaativia opiskellakaan. Lapset ja nuoretkaan ei tule kysymykseen, eli päiväkoti, sosiaalipuolen ym hommia ei tarvi ehdottaa. Joksikin näytteenottajaksi - ehkä? Näytteenottokoulutuksen olen käynyt ja työssäni niitä otan päivittäin, mutta mahtaako se riittää esim. johonkin labran näytteenottajaksi? Se nyt ei mitään hoityötä varsinaisesti ole ja yksitoikkostakin, mutta... Alan kohta olla epätoivoinen miettiessä vaihtoehtoja. Tai tuonne suunhoidon osaamisalaan aion hakea uudestaan, jos tulee opinnot uudestaan auki tähän lähelle, mutta siitäkään ei tiedä milloin. Äh, mä haluun pois tuolta, mutta mitä ihmettä mä keksin?