Haluan samanlaisen kropan kuin jutta gustafsbergillä, mitä se vaatii? Muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan, unohtui sanoa sama kuin mitä heips kirjoitti, pitää syödä PALJON. Siis todella paljon, ukot aina töissä tuijottaa suu auki ku mä vähän syön :D Lihas ei kasva porkkanalla ja vedellä..

Ja tuokin oli totta, tissit katoaa kun rasvat tippuu. Mulle jäi iso rintalihas ja siihen päälle nänni, antaa melkein illuusion et olis ne tisut mut me tiedetään miehen kanssa karu totuus ;)

Joo, tiedän että pitää syödä, mutta pitäisi oppia koostamaan ateriat oikein ja oikeista raaka-aineista...

Ja joo, tissit varmaan häviää, mut se nyt ei mua niin haittaa, kun mun mielestä kauneus ja naiseuskaan ei ole niistä rinnoista kiinni, mieluummin otan upean, silmääni mielyttävän kropan kuin isot tissit.

[QUOTE="vieras";25260080]Ei tuollasta kroppaa pelkällä oikealla ruokavaliolla ja treenaamalla saa....[/QUOTE]

No mites sen sitten saa? Jollain ihmepillerilläkö muuttuu tuollaiseksi? Salaa mättää naamaan ties mitä eikä käy salillakaan kahdesti päivässä?

Alkuperäinen kirjoittaja hä;25260592:
No mites sen sitten saa? Jollain ihmepillerilläkö muuttuu tuollaiseksi? Salaa mättää naamaan ties mitä eikä käy salillakaan kahdesti päivässä?

Nähtävästi sulla on monella muullakaan ei ole käsitystä tuollaista kropasta sitten ei pätkän vertaa.
Kyllä, kaikenlaiset laittomat aineet mahdollistavat helpommin tuollaisen ulkonäön, sen maksakirroosin yms "oireiden" kustanuksella.

Tuollaisen kropan hankkiminen luontaisesti onnistuu ehkä 1/100 ihmisestä ylipäätään, lopuilla hankaa geenit vastaan.

Tuollaisen kropan "pohjien" teko vaatii 10-15 vuotta. Lihasmuistia, hermoratojen kehittymistä ja sen päälle sitten 6-12 kk vitullista kuuria kaikkee tuon yhden kuvan (tai lyhyen ajan) eteen tehtävää työtä.

Uskokaa oikeesti ettei ole mitenkään kivaa hommaa olla pari päivää timmi kalkkuna ja lopun elämäänsä treenata kuin hullu ja olla paitsi kaikesta hyvästä.

Lisäksi olla vielä epänaisellisen näköinen.

"Ihan vinkiksi. Vitun ruma kroppa naisella. Miehet ei todellakaan tykkää tuollaisesta. Heikko itsetunto pitää olla jos tuon vaatii ollakseen onnellinen."
Makuasioita! Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta minusta haiskahtaa, että tällä kaverilla taitaa olla itsetunto-ongelmia...

Jotta tuollaisen kropan saa pitää
1) kuluttaa läski lihasten päältä pois (laihduta tarpeen mukaan ennen kun alat kunnon lihasten kasvatuksen)
2) treenata salilla systemaattisesti ja KOVAA (ei mtn hernepussien heiluttelua)
3) syödä kunnolla = riittävästi proteiinia ja muutenkin oikein (höttöhiilarit pois, hyviä rasvoja jne.))
4) nukkua riittävästi

Yhteistyössä