Haluan pyörtyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulababloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulababloo

Vieras
Homma on nyt sellanen että en ole koskaan pyörtynyt ja haluaisin tietää miltä se tuntuu ennen ja jälkeen.
Ehdotuksia? Kannattaako tehdä niin, että kaveri pyörryttää tahallaan, vai siten että on esim. syömättä ja/tai juomatta ja menee aurinkoon seisoon tai jotain? Feikki pyörtymisestä ei sit oo mitään iloo! Jännittävintä olis pyörtyy julkisesti. Voitte myös kertoo omista kokemuksista: miltä se tuntuu? miksi pyörryit?

Homma on nyt sellanen että en ole koskaan pyörtynyt ja haluaisin tietää miltä se tuntuu ennen ja jälkeen.
Ehdotuksia?

Mulla on todella alhainen verenpaine, ja se aiheuttaa pyörtymistä jos ei tiedä, miten sen kanssa pelataan.

Olo ei ole hyvä ennen pyörtymistä, joten en tajua miksi joku sellaista haluaa. No, jos tahdot asiaa kokeilla, tee seuraavasti:

Mene paikkaan, jossa pylrryttyäsi et lyö vaikka päätäsi mihinkään. Ota nahkavyö tai vastaava, joka ei jousta ja jonka saa lukittua. Kierrä se löyhästi rintakehäsi ympärille. Hengitä minuutista kahteen hyperventiloiden, siis siten, että hengität tahallisen kiivaasti ja todella isoja keuhkolllisia. Ikään kuin olisin valtavan hengästynyt. Kun olet tätä tehnyt pari minuuttia, viimeistään silloin alkaa päässä hämärtyä. Silloin vedä vyö kireälle ja pyörryt. jep jep.

Pyörtymisessä ei kyllä ole mitään kivaa, ja siinä voi loukata pahasti. Viimeksi pyörryin oppitunnilla kun opeteltiin haavanpuhdistusta, löin pääni metallisänkyyn aika kovaa. Jäi siitä kerrasta traumat ja pelkäsin pitkään julkisesti pyörtymistä.

Toisen kerran pyörryin lapsena jonossa, oli kuuma päivä ja lippuja jonotettiin, tultiin sitä ennen pitkä matka potkulaudoilla paikan päälle, tais se syöminen olla vähän niin ja näin silloin...

Kolmannen ja neljännen kerran olen pyörtynyt kovassa kuumeessa kotona.

no ei se pyörtyminen ole sen kummempi kuin nukkuminenkaan.Eli sitä vaan nukahtaa vähäksi aikaa ja sitten herää.Joskus sain kovan tällin polveeni ja siitäkös oli taju kankaalla vähän aikaa.Taisin nähdä unta siitä kun olin rippileirillä,ja siellä tapahtuvista asioista.Kaverit kertoivat myöhemmin että olin vaan vajonnut hitaasti maahan ja ynissyt tuon pari minuuttia kun olin tajuton.Mutta joo se ei ole mikään mukava tunne kun alkaa pyörryttämään,joten en kehoita varta vasten sitä yrittämään,ei ainakaan ilman turvallisuustekijöiden huomioon ottamista.

Yhteistyössä