HALUAN OLLA SEKSIKÄS! Kuinka se onnistuu?

• Viestiketjun aloittaja Dina
  • Ensimmäinen viesti
Dina
Olen ulospäinsuuntautunut ja itsevarma,

paitsi näinä yksinäisinä hetkinä tulee tunne, että olen ihan luuseri - ruma ja oksettava. Kuinka olla seksikäs, kertokaa vinkkinne ja mielipiteenne! Tarvitaanko siihen kirurgin veistä (kasvojen muotoilu tietynlaiseksi, rintojen suurennus...)?

vieras
Kenen mielestä seksikäs? Itsesi vai jonkun muun?
Seksikkyyskin on katsojan silmissä.
Toinen näkee toisenlaisen tyypin seksikkäänä, toinen toisenlaisen.

Ketä sinä haluat miellyttää?

mitä se on?
seksikyys on se miten sen määrittelee. toisille korset,saapaat+ muut pikku kivat lisät. toisille taas jotain ihan muuta, sitomista,yms. ei tarvi olla seksikäs mielyttääkseen muita pääasia että hyväksyy ittensä ja on itsevarma omasta vartalostaa ja naiseudesta =seksikäs.

amor
hyvä hygienia, siistit vaatteet eikä yliampumista, hyväkuntoinen tukka hyvällä leikkauksella, puhdas kaunis hymy, kauniit korut jne... noista voisit lähteä liikkeelle jos nyt jotain ulkoisia juttuja tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Käytännön tasolla : älä leikka pitkää tukkaa lyhyeksi ja lähde uudestaan kasvattamaan. Välivaiheen ajan näytät aitan seinästä reväistyltä :/
Tää ei mun mielestä kyllä liity seksikkyyteen mitenkään.
:whistle: Älä ota sitä vakavasti..Tarkoitus itsekriittiseen kevennykseen mut voidaanhan me tää asia sit jättää tälleen ylemmän tason keskutelun puolelle :xmas:

r2
No omasta fiiliksestä se lähtee, mutta ihan fakta on, että ei se riitä. Jos siis on esim. 20 kiloa ylipainoa ja muutenkin asiat rempallaan, niin eipä siinä "sisäinen seksikkyys" riitä, koska mun mielestä ainakin seksikkyyteen liittyy myös esteettisyys. Huolehtii henkilökohtaisesta hygieniasta, pukeutuu kivasti, itsevarmuus ja kaunis tapa liikkua.

Ap
Olen suht hyvännäköinen, mutta HALUAISIN olla timmimpi (nyt olen hoikka, mutta siitä huolimatta löysää kropassa), HALUAISIN olla kasvoiltani kapeampi, HALUAISIN omistaa korkeammat poskipäät, HALUAISIN ihoni olevan tasaisen ruskettuneen värinen läpi vuoden, HALUAISIN näyttää tyrmäävältä lähes olemattomalla meikillä, HALUAISIN omistaa suuremmat rinnat, HALUAISIN jalkojeni olevan solakammat, HALUAISIN leveämmän hymyn, HALUAISIN ruskeat silmät, HALUAISIN kauniimmat kulmakarvat...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen suht hyvännäköinen, mutta HALUAISIN olla timmimpi (nyt olen hoikka, mutta siitä huolimatta löysää kropassa), HALUAISIN olla kasvoiltani kapeampi, HALUAISIN omistaa korkeammat poskipäät, HALUAISIN ihoni olevan tasaisen ruskettuneen värinen läpi vuoden, HALUAISIN näyttää tyrmäävältä lähes olemattomalla meikillä, HALUAISIN omistaa suuremmat rinnat, HALUAISIN jalkojeni olevan solakammat, HALUAISIN leveämmän hymyn, HALUAISIN ruskeat silmät, HALUAISIN kauniimmat kulmakarvat...
Et siis ole sinut itsesi kanssa? Kun siihen pystyt, olet seksikäs!
:hug:

Hyväksy itsesi, siitä se seksikkyys lähtee :)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
naiset aina kuvittelee itelleen kaikenlaisia vikoja joita kukaan muu ei edes näe :wave:
Mutta vaikka ei näkisikään itsessään periaatteessa mitään VIKAA, vaan haluaisi olla hyvännäköinen, vaikkapa niin kuin Megan Fox tai Eva Longoria tai... Tai edes lähelle, niin kuin muutama tuttavani.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
naiset aina kuvittelee itelleen kaikenlaisia vikoja joita kukaan muu ei edes näe :wave:
Mutta vaikka ei näkisikään itsessään periaatteessa mitään VIKAA, vaan haluaisi olla hyvännäköinen, vaikkapa niin kuin Megan Fox tai Eva Longoria tai... Tai edes lähelle, niin kuin muutama tuttavani.
en tunne ulkonäöltä kumpaakaan.
mahtaako edes olla mun mielestä hyvännäkösiä :eek:

Yhteistyössä