haluan nukkua...

Siis nytkö tää valvominen alko??? Vauva melkein 7 viikkoa ja nyt on tän yön huutanut pulloa ku mielipuoli. Voiko niin tehdä? Äiti on nyt niin väsynyt, ettei enää tiedä mitä tänne kirjoittaa. Avasin koneen, ku ei enää tuu uni, vaikka en oo vielä edes kolmea kokonaista tuntia nukkunut. Ja sit aattelin, että nukahdan pian tähän koneen eteen.

Mikähän tota vaavia nyt vaivaa? Ei sillä ole kuumetta eikä edes flunssan tapaisen alkua. Ja toivottavasti ei nyt ihan vielä ensimmäista flunssaakaan saisi.

No jos tänne nyt jotain asioita sydämeltä purkaisi... Onkohan enää kukaan hereilläkään... ?

No joo. Ens viikonloppuna olisi tarkoitus muuttaa ihka uuteen omakoti taloon, joka ollaan rakennettu. Ollaan 5-vee tytön kanssa jo aloitettu pakkaileminen vauvan hoidon ohessa. Mies nyt tänä viikonloppuna on aivan innoissaan siivonnut varastoa. Onneksi! Ihana mies, niin mun ei nyt viikolla tartte enää miettiä sitä kama määrää. Mies vain on torstaihin asti työmatkalla ulkomailla, joten hieman jo jännittää miten pärjätään kolmestaan ja pitäis tosiaa kamoja kasata. Ja jos nyt toi pikku herrakin nyt aloittaa nämä yöhuutamiset.

Tytön kanssa oli helppoa, joten en kyllä tiedä mistään yö heräämisistä paljoa. Ja nyt poika on noin kahdesti herännyt syömään yöllä. Joskus riittänyt yksikin kerta. Mutta nyt ollaan jo kolmesti pulloa täytetty... Enkä viitsis tota ihanaa miestäni tuosta herättää, ku sillä kuitenkin aikainen heränys ja lento...

No anoppi ja appiukko tulee loppu viikosta auttamaan muutossa ja katsomaan toista lasten lastaan, jota eivät vielä ole nähneet. Voi herran jestas sitäkin tavara määrää mitä he tuovat mukanaan... Appivanhemmat ovat, voisikos sanoa, että erittäin innoissaa uudesta tulokkaasta.

Voi herran jestas sentään, kello on jo puoli neljä. Tyttökin herää pian, no on sihen nyt nelisen tuntia... Mutta sitten se onkin tekemistä enkä taida päästä päiväunille, sillä tyttö ei niitä enää nuku. Mitäpä, jos kerrankin tekisi poikkeuksen ja laittaisi piirretyn pyörimään ja itse lepäisi sohvalla pojan päivä unien aikaan. Yleensä meillä ei katsota dvd:tä, muuta kuin joskus pidetään kunnon perhe ilta.

Ompas nyt sekava raapustus. Ajatukset tuppaa pomppimaan jo tähän aikaan vuorokaudesta.

Voi nyt sun kanssa rakas poika lapseni. Olihan hän jo vähän yli tunnin hiljaa ja nukkui. Mitä äiti sinun kanssa nyt oikeen tekee...

Täytyy siis mennä.
 
yötyöläinen
Ettei olisi vaan jotain koliikkia pukkaamassa? Sehän selviää varmaan lähiaikoina.
Ihmeen hyvin tuo minun mielestä on kyllä tähän asti nukkunut, ei mulla vaan ikinä oo noin hyväunista ollut!
Kahden tunnin välein on molempia imetetty läpi vuorokauden tiettyyn ikään asti, raskastahan se on vaan kyllä siitä selviää!
 

Yhteistyössä