Haluan muuttaa miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja(ko)

Vieras
Suhteemme on tuore ja olen huomannut haluavani jo nyt muuttaa miestä. Tämä asia vaivaa minua ja tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi. Tiedän, että minun pitäisi hyväksyä kumppanini juuri sellaisena kuin hän on eikä yrittää muuttaa häntä mieleisekseni ja siksi tämä asia vaivaa minua. Ja ongelma on niinkin naurettava kuin vääränlaiset farkut. Mies osaa pukeutua, mutta en yksinkertaisesti pidä farkuista joita hän käyttää. Hän käyttää vähän löysähköjä ja ns. mukavia farkkuja ja katselisin paljon mieluummin tiukempia farkkuja hänen yllään.

Olenko aivan kauhea ihminen ja onko tämä nyt merkki siitä, että haluan jatkossakin korjata hänessä kaikkea? Hän tuntuu ihmiseltä, jonka kanssa haluan olla enkä halua oman toimintani takia pilata tätä suhdetta. Miten minun tulisi toimia itseni kanssa? Saanko yrittää vihjailla, että ostaisi tiukemmat farkut? Hänkin usein vihjaa, että tykkää minun pitävän korkoja, joten yleensä hänen seurassaan kävelenkin korot jalassa, jopa arkena ja nautin siitä kun hän nauttii minusta.

Saanko yrittää vihjailla, että ostaisi tiukemmat farkut? Hänkin usein vihjaa, että tykkää minun pitävän korkoja, joten yleensä hänen seurassaan kävelenkin korot jalassa, jopa arkena ja nautin siitä kun hän nauttii minusta.

Vihjailuun en itse lähtisi. Mutta keronn kyllä miehelle mistä pidän tai mistä. "Nämä/noi farkut näytää hyvältä sinulla", "Haluaisin että tästä asista voitaisiin keskustella enemmän", "Minusta meidän pitäisi toimia lasten kasvatuksessa tällä tavalla" jne.

Toiveita voi esitää ja niistä minusta pitää keskustella, mutta toista ei voi pakottaa muuttumaan. Muutos lähtee siitä että toinen haluaa itse muuttu. Joko sen takia että keskustelun jälkeen hän alkaa aatella asiasta samalla tavalla tai hän haluaa muutua esim. miellyttääkseen kumppaniaan. Keskustelun seuraus voi toki olla myös se että toiveen esittäjä enää pidäkään toivetta parisuhteen kannalta ratkaisevana asiana.

Osta sille joululahjaksi farkut, niin pitää niitä ainakin silloin kun liikkuu kanssasi.
toinen pari syntymäpäiväksi.
samoin muita mukavia vaatteita.

Mies voi pitää ilman sinua liikkuessaan muita vaatteitaan, mutta varsinkin kun suhteenne on tuore, niin haluaa olla ylikiltti ja pukeutuu lahjottamiisi vaatteisiin.
Toki sitten kun olette muutaman vuoden katelleet toistenne naamoja, ei lahjavaatteita niin hanakasti enää päälle vedetä

Yhteistyössä