haluan mutten jaksa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska

Vieras
mä olen niin kyllästynyt olemaan köyhä. eikä kotiäitiä arvosteta milläänlailla. Ainoastaan työssä käyvä ihminen on jonkin arvoinen. Töitä en saa kun ei oo tutkintoa. Kun ei oo tutkintoa ei saa työmarkkinatukea kun vasta 5kk odotusajan jälkeen. kesken jäänyt tutkinto on kesken, otin kouluun yhteyttä miljoona kertaa luvataan että joku ottaa yhteyttä mutta kukaan ei ota. ehkä mä olen yrittänyt suorittaa loppuun niin monta kertaa onnistumatta ettei ne mua enää tosissaan ota. ajattelin opiskella jotain uutta en vaan tiedä mitä ei edes ammatinvalinta psykologi osannut auttaa. ehkä mä olen oikeasti masentunut tai multa on jääny saamatta joku diagnoosi kun olen tällainen. :( fyysistä vikaa ei ole löydetty eli täytyy olla psyykkinen.

MIkä tutkinto sinulla on kesken? Yhteishaku tulossa reilun viikon kuluttua. Mitä töitä haluaisit tehdä? Millaisiin töihin olet hakenut? Mieti millaisessa työssä näet itsesi. Onko kesätyökokemusta? Onko jollain tuttavallasi tai perheenjäsenellä sellainen työ, jota haluaisit tehdä?

Merkonomin tutkinto, opinnäytetyö tekemättä ja kolmesta kursista tuli hylätty. En tiedä mitä haluan tehdä. Kauppa/kassa ja siivoustyöt. En näe itseäni missään työssä en sovi mihinkään. Parilta kesältä löytyy työkokemus. Kellään tuttavalla tai perheenjäsenellä ei ole töyötä mitä haluaisin tehdä lähinnä vain sellaisia mitä en missään nimessä haluaisi.

Jos esim hoitoala yhtään kiinnostaa, niin haku on tulossa, hae kouluun ja valmistuttuasi saat töitä. Tai hae jotain muuta alaa joka työllistää, unohda kaikki media-assistentti + muut leikkikoulut. Kaupan kassalta saa helposti vakitöitä ilman koulutustakin. Tai sitten voit olla kotona ja itkeä elämääsi, ei se ilman tekoja miksikään muutu.

Yhteistyössä