HALUAN MIELIPITEESI. Olemme ihastuneet tähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Mä tiedän ton talon :o!

Paavolan hintatasoon nähden ei mitenkään erityisen halpa. Kuulostaa etelän ihmisen korvaan halvalta mutta ei ole. Mun sukulainen osti sieltä just asunnon 22 000 eurolla (ei toki omakotitalo). Kuvista jo näkee että kattoremontti on tulossa ihan just. Ehdottomasti ainakin kuntotarkastus ja kosteusmittaukset otettava.

Me asutaan Paavolassa. :o) Ei haittaa viat ja rempat. Halutaan käsitöitä ja eroon tästä rivitalon mörskästä

kuvien ja hinnan perusteella ostaisin heti mut me ei pelätäkään remonttia eli olis vaan mukava jos olis vielä muutama huone mitä vois suunnitella ja remppailla omaan tahtiin kun kerran asuinhuoneet on jo kunnossa niin ei olis hätää. kiva olis muutenki tommonen kesähuonekin olemassa. Tietty jonkinmoisen kosteusmittauksen teettäisin kosteissä tiloissa kellarissa ym kuntotarkastuksen lisäksi jollain eri tyypillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:

Paavolan hintatasoon nähden ei mitenkään erityisen halpa. Kuulostaa etelän ihmisen korvaan halvalta mutta ei ole. Mun sukulainen osti sieltä just asunnon 22 000 eurolla (ei toki omakotitalo). Kuvista jo näkee että kattoremontti on tulossa ihan just. Ehdottomasti ainakin kuntotarkastus ja kosteusmittaukset otettava.

Me asutaan Paavolassa. :o) Ei haittaa viat ja rempat. Halutaan käsitöitä ja eroon tästä rivitalon mörskästä

No kehottaisin huolella tarkastuttamaan sen, ja vaaditte saada olla kuntotarkastuksessa läsnä.

Onko teillä joku rakennusmies tms. asioista tietävä läheinen joka vois olla mukana? Hän vois ehkä esittää myös kustannusarvion niistä korjauksista, tiedätte että paljonko tuon hinnan päälle vielä tulee kuluja.

(Heti tulee mieleen että neuvonkohan jotain tuttuani ny tässä :D )

Alkuperäinen kirjoittaja hiihoo:

Siis mä haluan NIIN pois täältä etelästä, jos noi asuntojen hinnat on oikeesti tuollaisia! Tolla rahasummalla ei sais Espoosta edes autotallia...

Eipä sais ei. Mut just joku 20-30 000 riittää pohjosessa hyvin vaikka kaksioon, jopa kolmioon. Katso vaikka tuon alueen muita myynnissä olevia netissä.

Mut ongelmahan on siinä että vaikka asunnon saa halvalla, niin töiden löytäminen siltä seudulta on vaikeeta. Muuten oisin itekin muuttanu jo moneen kertaan.

Ei todellakaan riitä, ainakaan koko pohjoisessa :o

Noin iäkkään talon osalta pintamateriaaleilla ei ole mitään väliä, vaan sillä, mikä on talon rakenteiden kunto. Talo näyttää päällepäin aika ränsistyneeltä esim. katto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hiihoo:

Siis mä haluan NIIN pois täältä etelästä, jos noi asuntojen hinnat on oikeesti tuollaisia! Tolla rahasummalla ei sais Espoosta edes autotallia...

Eipä sais ei. Mut just joku 20-30 000 riittää pohjosessa hyvin vaikka kaksioon, jopa kolmioon. Katso vaikka tuon alueen muita myynnissä olevia netissä.

Mut ongelmahan on siinä että vaikka asunnon saa halvalla, niin töiden löytäminen siltä seudulta on vaikeeta. Muuten oisin itekin muuttanu jo moneen kertaan.

Ei todellakaan riitä, ainakaan koko pohjoisessa :o

No ei TIETENKÄÄN koko pohjoisessa, mut vastaavilla alueilla kuin tuo ap:n linkki. Ihan niinkuin koko etelä ei oo yhtä hintatasoaluetta, mut pitääkö nyt alkaa pilkun piippaukseen?

Joku Oulu, Rovaniemi ym. isot paikat on toki aika lailla etelän hinnoissa. Mut pienet paikat ihan käsittämättömän halpoja.

Tässä vaikka hyväkuntonen kolmio 68 neliötä, hinta 26 000 ?. Etelässä sillä sais ehkä autopaikan.

http://www.etuovi.com/kohde/34015

Ostaisin heti jos ois rahaa :) Eli hinta on ihan pilkka-hinta mielestäni. Talo on todella suloinen ja jos kerran tuohon hintaan saa, niin varmaan pystytte ottamaan lisälainaa loppu remppaan, eikä silloinkaan hinta koho "pilviin".

Yhteistyössä