haluan miehen näkökulma mun "ongelmasta"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
eli ku mä ja mieheni alettiin seurustella melkein kaikki mun exät soitteli mun perään ja lähetteli koko ajan jotain textareita, no sit mieheni pyysi mut pistää välit poikki niitten kaa ja vaihtaa puh.numeroni, ja mä tein niin koska mä välitän miehestäni. Mut ongelma on se et me ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja mieheni juttelee vieläkin sen exänsä kaa vaikka mä oon pyytänyt sitä lopettaa koska musta ei tunnu hyvältä ku tiiän et ne juttelee vielä....eli onks tämä normaalia? siis vaatiiko miehet aina jotain mitä ne ei pysty ite tekee? koska mun mielestä sä et voi pyytää joku tekee jotain jos et ole valmis tehdä sitä samaa takas sille henkilölle!!!??

En tiedä kun ei ole kokemuksia miehenä olosta ja miehistä kantaa varmaan toivoit, mut mulle tuli heti mieleen, et halusiko hän sinun luopuvan yhteyksistä entisiin sen takia kun pelkää että vanha suola janottaa ja jotain voi tapahtua.... jospa tietää tämän kun on itsellä säpinää tai tuntemuksia entiseen.
Eikös se niin ole että kaikkein mustasukkaisempia on ne joilla on itellä huono omatunto jostain.
Nämä nyt vaan on mun ajatuksia ja toivon todella et teidän kohdalla ei ole niin, voimia sulle :hug:

mäkin oon kyllä miettiny vaikka kuinka usein et jos niillä vielä on jotain.....tai et hän ei halua pistää välit poikki koska sit jos me erotaan nii hän voi aina mennä takas exänsä luo....tai jotain....en tiiä enää mitä mun pitäis ajatttella....pahinta on kuitenkin että hän on aina pettänyt ku hän on ollut suhteessa, hän väittää kyllä et mä oon ainoa ketä hän ei ole pettänyt mut ku mä en pysty luottaa häneen :(

Tuntuu pahalta sun puolesta, mut pakko sanoa et mun mielestä luottamus on suhteessa tärkeää. Jos koko ajan pelkää et toinen tekee tyhmyyksiä niin hulluksi siinä tulee itse ja tekee sen toisenkin hulluksi.
Helppohan mun on täältä "neuvoa" mut kyllä mä keskusteleisin miehen kanssa ja vaatisin perusteluja sille miksi hän saa olla yhteyksissä exään ja sä et. Koska ne on käsittääkseni kaksi samaa asiaa. joko hän ei sitten sinuun, niin kysy millä perusteella sun pitäisi luottaa häneen, mikä eri oikeus hänellä on pitää yhteyttä entiseen. varsinkin jos kaveri on niitä entisiäkin pettänyt.
Pettikö se sitä edellistä sit just sun kanssa? jäikö niillä välit selvittämättä?

ei pettänyt, ku me tavattiin nii hän oli sinkku.
Mä sanoin hänelle tänään et joko hän pistää välit poikki exänsä kaa tai sit mä lähden, sit hän alkoi vaan selittää et hän ei kehtaa sanoa exälleen niin ja jotain sellaista p.askaa....et näköjään hän haluu mielummin pitää yhteyttä häneen ku muhun........et en mä nyt oikein tiiä mitä mä tekisin.....

sano sille, että et KEHTAA exälle sanoa ei, mutta mulle, nykyiselle tyttöystävälle kehtaat. Että etkö voi ymmärtää miten se minua satuttaa ja syö luottamusta meidän väliltä.
Että kehtasi hän sitä entistä pettääkkin ja jättää, niin miten voi olla mahdollista ettei nyt kehtaa sanoa, että nykyinen suhde on tärkeämpi. Kumma juttu.
Toivon että saatte suhteenne toimimaan, koska ilmeisesti olet kovin rakastunut mieheesi. Voimia.

Yhteistyössä