Haluan kertoa millainen mies minulla on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuu kyllä että jokin on nyt pahemman kerran pielessä... Mitäs jos laittaisit miehen "seinää vasten" ja tivaisit tyyliin "nyt kyllä puhutaan ja jos et jaksa niin tuossa on ovi"....? Jos se vaikka vähän herättelis että olet tosissasi? Eihän tuollaisesta yhteiselosta muuten mitään tule :-/.

Kuulostaa tutulta. Tähän vielä se lisäys että jos yritin "väkisin" halata niin pyristeli ja työnsi mut pois. Kun sanoin että haluan erota teki kaikkensa että en lähtisi.

Onneksi lähdin kuitenkin. Tuntuu ton jälkeen hyvältä kun on mies jota kiinnostaa myös fyysinen läheisyys.

Jos sä et pakolla puhu sille tai saa sitä puhumaan niin mietit sitten sen verran et kuinka kauan sä oot valmis elämään noin onnettomassa parisuhteessa ilman hyvää seksiä. Tuntuu se varmasti pahaltamiettiä sitä ero vaihtoehtoa mutta kumpikaan teistä ei ole onnellinen noin. Koitahan saada asiaan selvyys.

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Kuulostaa tutulta. Tähän vielä se lisäys että jos yritin "väkisin" halata niin pyristeli ja työnsi mut pois. Kun sanoin että haluan erota teki kaikkensa että en lähtisi.

Onneksi lähdin kuitenkin. Tuntuu ton jälkeen hyvältä kun on mies jota kiinnostaa myös fyysinen läheisyys.

Mä varmaan päätyisin myös tähän ratkaisuun..Olet kuitenkin kestänyt tota jo kauan! Jos hän ei ole edes valmis puhumaan asioista... Tosi kurja tilanne sulla :(

Mun mies käy töissä, opiskelee ja elättää perheensä...alkuun oli väsynyt muttei kuitenkaan minua "väheksynyt". Ei vaan jaksanut ja tästä juteltiin...nyt on huomattavasti piristynyt ;) Ihan joka asiassa meinaan :) Tukeminen ja yhdessä puhuminen vaikeistakin asioista auttaa. Tsemppiä teille!!

Sun miehes käyttäytyy samalla tavalla kuin mä. Mulla ei ole mitään salasuhdetta, mutta en rakasta, en aina edes siedä miestäni, saatikka hänen kosketustaan. Yhdessä olen lähinnä yhteisen yrityksen ja lasten takia, toisin ero tuntuu koko ajan houkuttelevammalta ajatukselta.

Ei taida olla suhteella kauheasti tulevaisuutta, ikävä kyllä.

Mulla oli samanlainen suhde, tosin sillä eroovaisuudella että oli myös väkivaltanen toi ex avomies. Neljä vuotta asuttiin yhessä ei koskaan minkäännäköstä hellittelyä tai mitään muutaka tullu. Kyllästyin ja ajauduin siihen että petin ja parempi niin. Nyt mulla aivan ihana mies jolta saan paljon huomioo ja hellyyttä jne pyytämättä. Ollaan kihloissa ja ootan meijän esikoista, jonka laskettu aika 29.3 :D . Ei tollasta tilannetta oo pakko kestää ja kattoo. En ainaka ite enää tyytyis tollaseen kohteluun, jokaisella ihmisellä on kuitenkin tarpeensa ja oikeus tulla kunnioitetuks. Mutta sun miehen käytös on jotaki ihan muuta kun sun kunnioittamista ja rakastamista, älä rankase ittees sillä että jäät tollaseen suhteeseen josta tuut onnettomaks. Ei suhteen tarkotus ole se että on onneton ja surullinen koko ajan.

Anteeksi kauheasti ja nyt saan varmaan kakkaa niskaan mutta oisko mies kyllästyny elättäjän rooliin???
Jos opiskelee sekä tekee töitä, ja vaimo on vaan kotona niin jos on alkanu v*ttuuntumaan tilanteeseen ja on sinulle vihainen, että joutuu kaiken rahan tuomaan ja niska limassa painamaan pitkää päivää ja sitten sinä vielä haluat ns."lisää" häneltä kun on muutenki väsyny? Puhu ja kysy asiasta.. Ihminen monesti patoo tunteensa ja sitten sitä alkaa katkeroitumaan toiselle kun tilanne on itselle ikävä ja raskas.

Mun mies oli tuollainen minulle. Kolmeen vuoteen ei ollut seksiä. Sanoi kyllä rakastavansa minua ja että olen hänen elämänsä nainen. Seksiä eikä läheisyyttä ollut, ei pussailua tms. Joskus halasi, kuin isä lastaan. Erosimme. Mieheni ei olisi halunnut.

Hän osasi kyllä hieman itse analysoida käyttäytymistään, mutta ei voinut sille käytännön tasolla mitään.

Halusin tulla vielä kiittämään vastauksista!

Lissun kommenttiin sanoisin kyllä että, en minäkään kotona makaa, opiskelen myös itse. Mies opiskelee ja tienaa, hänelle on töitä tarjolla hyvin ja tienaa enemmän kuin minä tienaisin. Joten tämä on ratkaisu perheen elättämiseen. Varmasti onkin kyllästynyt elättämään - siltä osin että rankaahan se on. Tänäänkin lähtenyt 7.00 kouluun ja koulusta suoraan töihin, kotiutuu 22.00 ja sen jälkeen lukee vielä tentteihin. Tukea olen yrittänyt parhaani mukaan esim. kotitöitä en pyydä miehen tehdä, enkä oleta että tekisi vaikka niitä tekeekin. Ja ain kun vain tilanne sallii mies saa nukkua niin pitkään kuin jaksaa. Minä hoidan kaupassa käynnit ja ruuanlaiton + lasten hoitoon viemisen/hakemisen.

Piilo-homo vaihtoehto kuulostaa aika kaukaiselta. Myös se pettäminen - kun ei oikeasti kerkeä, jos aamulla lähtee 7.00 ja pääsee töistä 21.30 ja on kotona 22.00. Vapaa hetkinään on perheen kanssa.

Erota mies ei halua. Tästä keskusteltiin jo, toisaalta ei näe paljon tulevaisuutta meillä nyt. Ehkä on niin masentunut/stressaantunut ettei jaksa suhdettamme edes ajatella? Ero sekä suhteen parantaminen ei löydy voimavaroja.

Mutta kiitos vastanneille. Yritän taas keskustelu yhteyttä miehen kanssa tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei käy vieraissa, kun ei sellaiseen kerkeis. Ihan oikeasti ei kerkeis. Eikä näpyttele tekstiviestejä kotona ollessaan tai puhu puhelimessa. Tietokoneella kun on nään koko ajan mitä tekee. Töissä ei oo työkaveria, jonka kanssa vois pettää.

Noin minäkin luulin, mutta kyllä ne miehet aina jossain välissä ehtii pettää, jos haluavat. Mieheni käytös oli muutenkin hyvin samanlaista. Mies halusi erota, vaikka kielsi asian, kun itse otin puheeksi ja olihan siinä toinen nainenkin mukana kuvioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ne ehtii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei käy vieraissa, kun ei sellaiseen kerkeis. Ihan oikeasti ei kerkeis. Eikä näpyttele tekstiviestejä kotona ollessaan tai puhu puhelimessa. Tietokoneella kun on nään koko ajan mitä tekee. Töissä ei oo työkaveria, jonka kanssa vois pettää.

Noin minäkin luulin, mutta kyllä ne miehet aina jossain välissä ehtii pettää, jos haluavat. Mieheni käytös oli muutenkin hyvin samanlaista. Mies halusi erota, vaikka kielsi asian, kun itse otin puheeksi ja olihan siinä toinen nainenkin mukana kuvioissa.

No uskon että jotkut ehtii. Mut aikuisten oikeesti en ole niin sinisilmäinen että väen vängällä haluan sukoa miehestäni ettei petä - vaan kun tiedän ettei ehtisi.

Jos koulussa pitää olla paikalla 7.30, lähtee kotoa 7.00, kouluun ajaa 25min, vaihtaa lennossa koulusta töihin, niin että vaatteiden vaihtoon on aikaa 20min. Yleensä soittaa tässä välissä vielä mulle. 21.30 loppuu työt ja 22.00 on kotona.

Tunnen miehen koulukaverit ja työkaverit, tiedän että on koulussa kun pitää sekä töissä kun pitää.

Mutta voidaanhan tästä pettämisestä jankuttaa loputtomiin, ok. Se onkin aina se ainoa vaihtoehto :)

Hei, jospa vaikka tekisit miehelle jotakin semmoista ruokaa, mikä on ihan hänen omaa herkkuaan, järjestät vaikka aikaa miehen ja hänen kavereidensa kesken (siis ilman sinua ja lasta), eli vähän pientä vapaata arjen rumbasta.

Mun miehestä huomaa heti eron, kun on kotiin tullessa hänen ruokaansa valmiina lautasella, lasi ja aterimet pöydällä ja voikkaria jääkaapissa valmiina, (meillä mies syö paella ja erilaisia wokkeja, mitä muut eivät syö)
Useimmiten ruokaa onkin, mutta aina ei kerkeä kuin pannulle jotakin hutaista, joten kaikki ylimääräinen on iloksi, jo pelkästään aamulla kahvikuppi nenän eteen kannettuna :whistle:

Yhteistyössä