Haluan jakaa sen kanssanne

Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onnea odotukseen ja hyvää joulua! :flower: :heart:
millon sul on la?

Elokuussa, omilla synttäreilläni on la. :D (Ja esikoisella seuraavana pvänä synttärit)
Eli ihan alussa mennään.. toivottavasti kaikki menee hyvin

Joo alussa mennään. :heart:
Paljonko sulla on viikkoja?? Mulla pitäis menkat alkaa huomenna, mutta ei mitään mekkaoireita..saas nähdä. kaksi keskenmenoa takana, eikä yhtään lasta.

En osaa sanoa viikkoja, kolmisen viikkoa sitten plussasin.. Vai onkohan jo enemmäkin. Tosi pian ovulaation jälkeen tuntui oireet jo ja plussa tuli.. Oisko reilu vko oviksesta.. En ole siis neuvolassa vielä käynyt enkä ultrassa.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Ikäeroa tulee n. 1v 4kk. Ja keskimmäinen ennättää juuri pari vkoa aiemmin täyttää 3v. Ja esikoinen on seitsemän, täyttää sit kahdeksan.

Hyvät on iät....ajattelin vaan, ettet ihan väsähdä jos monta vauvaa... ;)

Hyvin niille ennättää vielä ikäeroa tulla! :D Kaks vuotta ois jo ihan hirvee ikäero, kun se uhmis alkaa jne..

Ikäeroa tulee n. 1v 4kk. Ja keskimmäinen ennättää juuri pari vkoa aiemmin täyttää 3v. Ja esikoinen on seitsemän, täyttää sit kahdeksan.

Hyvin niille ennättää vielä ikäeroa tulla! :D Kaks vuotta ois jo ihan hirvee ikäero, kun se uhmis alkaa jne..

mun nuorin ehtii just ja just täyttää 3v (tytöllä synttärit 5.6 ja mulla la 3.6). toi uhma saattaa olla aika kiva. :whistle:

mulla oli esikoisen ja kakkosen välillä 1v3kk ja oli kyllä paras ikäero. ei ollu mitään ongelmia. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

mun nuorin ehtii just ja just täyttää 3v (tytöllä synttärit 5.6 ja mulla la 3.6). toi uhma saattaa olla aika kiva. :whistle:

mulla oli esikoisen ja kakkosen välillä 1v3kk ja oli kyllä paras ikäero. ei ollu mitään ongelmia. :heart:

Meillä ton parivuotiaan uhma tuli ihan hirveeks (2v 3kk-2v4kk) kun toi pienempi alkoi liikkumaan itse. Siis se oli ihan kamalan hirvittävää ja se kateus ja kaikki siihen päälle, mitkä ryöpsähti. Ois pahin mahdollinen vaihe miun mielestä saada vauva just ton uhman aikaan. En kyl yhtään muista kauanko tätä kestää.. Alkoi hitusen yli 2v:nä.. Ennätääköhän loppua kesään jo...Ennen kun tulee 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta siis eikö sinun miehesi ole kuollut...

Kuudetta vuotta jo siitä aikaa kun aviomies kuoli. En ymmärrä miten se tähän liittyy?

Toipuukohan sellaisesta koskaan?

Toipuuhan siitä. Tai mitä sillä toipumisella tarkoitatkaan.. Mut siis asian kanssa oppii elämään ja siitä voi jopa saada eräänlaisen voimavaran elämäänsä. Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa tällä hetkellä kokemastani ja lämmöllä ja rakkaudella muistelen aviomiestäni ja silloista elämääni. Kyllä, minä olen vahvempi sen kokemuksen jälkeen ja oppinut paljon. :heart:

Hauskaa Joulua sinulle! Älä mieti tuollaisia sen enempää suotta.. (siis puolison kuolemaa ja siitä toipumista). Elämässä on niin paljon kivempiakin asioita pohdittavaksi! :hug: :D

Toipuuhan siitä. Tai mitä sillä toipumisella tarkoitatkaan.. Mut siis asian kanssa oppii elämään ja siitä voi jopa saada eräänlaisen voimavaran elämäänsä. Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa tällä hetkellä kokemastani ja lämmöllä ja rakkaudella muistelen aviomiestäni ja silloista elämääni. Kyllä, minä olen vahvempi sen kokemuksen jälkeen ja oppinut paljon. :heart:

Hauskaa Joulua sinulle! Älä mieti tuollaisia sen enempää suotta.. (siis puolison kuolemaa ja siitä toipumista). Elämässä on niin paljon kivempiakin asioita pohdittavaksi! :hug: :D

Mie allekirjoitan... saman kokeneena. Siitä toipuu ja pääsee yli.

1409000em5gvf8lws.gif

Yhteistyössä