Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta yli 4 vuotta,mutta nyt tässä viimeaikoina minusta tuntuukin etten ehkä haluakaan??!!
Haluan,mutta en sittenkään halua..Mitä tämä nyt on?En ymmärrä yhtään itseäni.Monet monet itkut itketty kun ei tärppää ja nyt sitten tällaisia ajatuksia?! Olen kyllä todella uupunut töissä ja loma vasta edessäpäin..Voisikohan nämä ajatukset johtua työuupumuksesta?Oikeasti,haluan lapsia mutta meillä se kai onnistuu vain hoidoilla,joita pitäisi syksyllä jatkaa..Nyt kun mieskin on täysillä mukana tässä asiassa,niin minun mieleni tekee temppuja? Töissä on todella stressaavaa ja pomoani en voi sietää,en kertakaikkiaan! Viime menkatkin sekoittuivat stressin takia..olen ollut työssäni 8kk:tta ja lähestulkoon putkeen,ei juuri koskaan vapaaäiviä?!Mitähän minun pitäisi tehdä itseni kanssa? Olisin todellakin valmis viikon-parin sairaslomalle,mutta eipä lääkärit taida kovin helposti sitä kirjoittaa..Vai onko tietoa työuupumuksen vuoksi haetusta sairaslomasta? Ihmettelen todella omia tuntojani ja koitan niitä kovasti syrjään lykätä,mutta ei vaan onnistu!Haluan hoitoihin,mutta kaikki muut asiat tuntuu uuvuttavan minut..