haluaisn eron,mutta tää on helvetin vaikeeta:(

• Viestiketjun aloittaja vaikeeta:(
  • Ensimmäinen viesti
"Manna"
Olis kiva kuulla susta myöhemmin ja Onnea toivottavasti saat elämäsi kuntoon ja varmasti saatkin kun teet tänään oikean valinnan. Itse aikoinaan odotin niin kauan, että muuttui fyysiseksi. Jaksoin uskoa siihen asti, että asiat muuttuu ja paranee....kunnes yksi päivä sain niin pahasti turpaani, että heräsin ja tajusin ottaa jalatalle!

:(
kyllä mä varmaan tuun tänne kirjotteleen ja purkaan mieltäni. parin tunninpäästä lähden. onneksi sillä on melkein tunti työmatkaakin. otan kyllä tämän oman kannettavan mukaaani niin voin vaikka huomenna kirjoitella.

heini.
kyllä mä varmaan tuun tänne kirjotteleen ja purkaan mieltäni. parin tunninpäästä lähden. onneksi sillä on melkein tunti työmatkaakin. otan kyllä tämän oman kannettavan mukaaani niin voin vaikka huomenna kirjoitella.
Soitteletko koskaan miehelle hänen työaikanaan? Voisit varmistaa että hän on todella siellä töissä. Soita ja kysy esim. missä joku tavara on kun et löydä ja toivota hyvää työpäivää.

Itse olisin niin veemäinen että kattaisin illaksi pöydän yhdelle, jotain pahaa ruokaa ja toivottaisin hyvää yksinäistä loppuelämää... No mut sun tilanteessä tää tuskin kannattaa.

Voimia lähtemiseen! :)

"Netta"
Siis oliko hän väkivaltainen vai ei? Mitä tarkoitat nyt henkisellä väkivallalla, tavallisia riitojako? (Onhan sekin henkistä väkivaltaa, että miestä uhataan erolla ja lasten viemisellä.)

Jos mies on vain pelästynyt erosta ja siitä ajatuksesta, että jää yksin ja menettää mahdollisuuden lastenkin kanssa olemiseen ja päästelee epätoivoisia uhkauksia. Ehkä hän rauhoittuu ja voitte puhua asiasta rauhallisesti. Onko hän muuten ollut hyvä isä lapsille? Perheneuvolassa teidän kannattaa seuraavaksi tavata ja puhua yhdessä tilanteesta. Suosittelisin pitämään puhelimenkin auki ja keskustelemaan ihan avoimesti hänen kanssaan, olet kuitenkin mennyt naimisiin hänen kanssaan joten eron voi hoitaa myös reilusti. Sitä suuremmalla syyllä, että jos hän on äkkipikainen niin ei tule ahdistuneita ylilyöntejä.

Yhteistyössä