Haluaisko joku ostaa Feliwayn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja romppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on kaks kissaa(tyttöpentu ja nuori,n.7kk kolli) ja se kolli kuseksii kaikkialle. auttaisko toi feliway siihe? jos ei niin mikä auttais? alkaa hermot menee ku sitteriinkin kussu kaks kertaa !! :( ja ku olin sairaalas ni se oli kussu ja paskonu koko kämpän. jos tää ei kohta jo muutu niin on pakko luopuu kollista.. nii ja se on siis tehny tota aina, jo ennen ku vauva tai toinen kissa tuli ja meillä on kissoilla hiekkalaatikko jota siivotaan joka päivä ja uloskin kolli pääsee.. eli en osaa yhtää sano mistä toi kuseminen johtuu. tuntuu inhottavalta kun pikkukisu on niin siisti, aina menee laatikolle tarpeilleen vaikka oli puolvilli ku sen otin, eikä ikinä hiekkalaatikkoa nähnykää, tai sisätiloissa ollut kun taas tää kolli on aina ollu kotikissa ja tekee tollasta. oon iha neuvoton :(

Onko kissa leikattu? Jos ei niin, ratkaisu löytyy sieltä.
Toinen mahdollisuus on virtsatietulehdus (ja/tai kiteet/kivet), joka voi kestää noinkin pitkään, jos se on kroonistunut. Eli käytä kissa nyt joka tapauksessa ensin eläinlääkärissä. Mietitään sitten muita juttuja, jos sieltä ei apua löydy. Pissailu on useimmissa tapauksissa mahdollista saada loppumaan, sen takia ei tarvitse kissasta luopua.

Yhteistyössä