Haluaisitteko, että Suomi voittaa Euroviisut?

säpäle harmaana
Eipä minulla odotukset kovin korkealla ole. Mutta ihan oikeasti tykkään tästä kappaleesta enemmän, kuin viimevuotisesta Suomen edustajabiisistä. Sitä en tajunnut ollenkaan.
 
laaman nöyhtä
Haluan joka vuosi :)
Biisi on itsessään ja genressään paska mutta aika paskaa on tänä vuonna muutenkin. Vollotusvinkujia kera kasvoleikkausten on nyt liikaa. Josko PKN sitten siitä erottuisi, ainakin herättää katsojat jossei muuta.
Mun voittajasuosikit on Montenegro, Espanja ja Viro jos se nainen näyttää niitä tissejään ;)
 
.. Varmaan johtuu omasta huonosta musiikkimausta, mutta kyllä oma mielipiteeni on, että euroviisut on ihan järkkyä kuraa täynnä.. Ihan yhden käden sormilla laskettavia paria poikkeusta (nekään niin järisyttäviä että muistaisin maata, esittäjää tai biisiä) lukuunottamatta. En minä ole pitkään aikaan, jos koskaan, osannut euroviisuihin suhtautua varsinaisena musiikkikilpailuna. Onhan se hurja bisnes, ja näkyvyyttä laajasti- ja varmasti juuri siksi se on melko poliittinen ja rajoja rikkova, suvaitsevaisuutta jollain tasolla edistävä (hyväkin asia) kantaa ottava ilmiö..
 
Joo haluaisin. Mitä sitten vaikka voitto tulis vammaisuudesta? Pitkä nenä niille jotka yrittää voittaa sen jollain erityisseksuaalisuudellaan. Homoudella ja transuudellahan ne voitot on tähän asti jaettu, joten jos sille linjalle lähetään niin täältä pesee. Sitäpaitsi ei se biisi nyt NIIN huono ole, kun euroviisuihin noin yleensä vertaa. Paljon parempi kun Lordin mikään biisi.
 
..Siis kun omasta mielestäni biisi todellakin on nimenomaan euroviisutasoinen :)
Ok :). Joo, ei ne mustakaan mitään huippusävellyksiä tai edes esityksiä oo (esitys on yleensä jotain tanssijoita taustalla, ei laulaja), mutta kai se kuitenkin virallisesti jonkin sortin laulukilpailu on. Suomessa on ihan hyviä laulajia ja bändejä, oli jopa tarjolla euroviisuihin, mut suomalaiset halus kai erottua.
 

Yhteistyössä