Haluaisitko tietää jos miehesi pettää

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
G
Mutta katuu syvästi, on ollut vaikka kännissä. Minä en haluais, siinä painikoon omatuntonsa kanssa loppuelämän, kunhan huolehtii että käy sukupuoli testeissä. Puhutaan siis yhdestä kerrasta, en minä hyväksy että koko ajan laukkoo vieraissa mutta jos yhden kännimokan tekee sitä minä en haluais tietää.
 
mv
En ole ihan varma. Veikkaisin että en, koska ottaisin sen niin raskaasti, että voisi melkein ero tulla. Ero ei varmaan olisi sen arvoista, jos koko juttu merkityksetön yhden yön juttu.
 
Murmurmeli
asiaan nykyään aika tiukasti vain sukupuolitautien kannalta, mutta en jaksa hermoilla kovin paljoa muuten. Kai sen toisen käytöksestä huomaisi jos jotakin olisi suhteessa pielessä, ja se olisi aina paha juttu, johtuipa sitten pettämisestä tai jostakin muusta.

Ehkä minusta on tullut vähän kylmä, enkä ehkä jaksa enää rakastaa niin palavasti kuin nuorempana.

Kai se pettäminen kuitenkin on miltei aina jonkinlainen oire suhteessa pielessä olevista asioista. On sitten ihan ihmiskohtaista, miten pieni/iso asia saa lähtemään vieraaseen petiin.
 
vieras
Haluaisin, koska sillä olis varmaan kasvain aivoissa tai sille olis syötetty jotain huimausainetta.
Mun mies ei kännimokaile! On se siis joskus harvoin kännissä, mutta se ei sekoile. Vieraisiin se lähtisi selvin päin jos olisi lähteäkseen.
 
Haluaisin tietää, koska yksikin kännipano voi vaikuttaa aika pirun paljon jos huono tuuri käy. Toivoisin että mies itse olisi sen verran selkärankainen että tunnustaisi ja tietäisin vältellä kullikontaktia ennenkuin sukupuolitaudit on voitu selvittää, en soisi että hänkään asettaisi syntymätöntä lastamme vaaraan mitättömän panon takia (jos se tosiaan vain sellainen olisi ollut). Ja mitäs sitten jos tämä pano vaikka pamahtaisi paksuksi? Siinähän sitten iloisia oltaisiin tulevasta perhetapahtumasta :)

Mä luulen että olisin ihan todellisuudessakin niin ilkeä ihminen kuin kuvittelen, että en pystyisi antamaan anteeksi vaan meidän välit olisi niin kireät siitä eteenpäin, että tehtäisiin mitä tahansa, se johtaisi ennemmin tai myöhemmin eroon. Pettäminen on mulle vaan sellainen asia jota en voi missään tilanteessa hyväksyä.
 
Kyllä haluaisin tietää! Olosuhteet eivät tiedonhaluani vähentäisi eikä katumisen määrä eikä myöskään kertojen vähäisyys! Ottaisin kyllä katumisen määrän ja kertojen määrän huomioon, kun miettisin jatkoja... Kännin ottaisin huomioon vain, jos mies olisi juotettu vastentahtoisesti tai salaa humalaan.
 
nyt ex.
en tidä. mut. tuntu pirulliselta kyllä kuulla ,kun ukko joka pano reissulta kertoi ja akkojen nimet sekä mitä teki. esim.kipa on jännä kun käyttää kierukkaa. ja sen sellaista. inhottavaa käydä kaupassa kun lihatiskin takana tai kassalla oli näitä pantuja akkoja .
 

Yhteistyössä