HALUAISITKO tietää jos kumppanisi olisi USKOTON?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kuokkis
En kylla haluaisi asiaa kenekaan suusta kuulla, haluaisin kylla tietaa mutta omin konstein. En myoskaan missaan nimessa kertoisi ystavalle miehensa syrjahypyista. Minusta se on kunnioittamatonta kaytosta ystavaa kohtaan. Ainoastaan jos suoraan kysyttaisiin niin sitten kylla totuuden kertoisin.
Maailma on pullollaan pettavia miehia ja- hey, let's face it- suurin osa miehista pettaa jossain vaiheessa, samoin kuin melkoinen osa naisista. Petettyja puolisoita on joka paikassa ja osa ehka tietaa tai ainakin vahvasti epailee, ehka hyvaksynytkin asian tai kaymassa lapi. Ei siina auta asiaa yhtaan etta joku ns paras kaveri juoruakka tulee ja laukasee etta vieraissa veuhtoo. Silloin tama pettamis-paska heitetaan suoraan silmille ja se vaatii petetylta jotain toimenpiteita. Siina tilanteessa ei voi enaa kayda asioita lapi itsekseen ja miehen kanssa kaikessa hiljaisuudessa. Asiastahan tietaa ulkopuolisetkin.

Oma mies on pettanyt eika tyokaveri kertonut vaikka tiesi ja kunnioitan sita siita. Mies kertoi asian itse ja asiat kaytiin hissukseen lapi, tuloksena lujittunut suhde ja todellinen luottamus.

Mutta kylla se niin on etta elama opettaa ja asioihin laaja-alaisesti suhtautuminen. Asioissa kun on aina niin monta puolta. loppujen lopuksi parisuhteet on juuri sita: parin itsensa valisia juttuja. valitettavasti moni teistakin jotka vannotte oman siippanne nimiin tulee pettamisen kokemaan, ehka tietamattanne.
Moni varmaan vetasee herneen nenaan mutta tama on tosiasia.


 
vinci
jos kerran kävisi ja se olisi oikeesti sellanen vahinkolaukaus...niin en haluisi tietää jos muuten meillä menisi hyvin.
paitti tietty jos on joku tauti tms mistä pitäs olla tietonen jne!
mut jos joku mun kaveripiiristä tietäs että mies pannu jotakuta muuta tai jos se jatkuisi useasti niin sitten haluisin tietää koska sillon olisi jotain tosi pahasti vialla meiän suhteessa!!
 
Paha kysymys johon vastaaminen on vaikeaa. Silti tahtoisin tietää. Me jaetaan kaikki keskenämme, ja uskon että pettämisen jälkipuinnissa päästäisiin sopuun erinäisistä asioista. Ja haluaisin myös tietää mikä ajoi miehen pettämään. Saman tahtoisi mieheni kuulla.
 
Haluaisin tietää.Siitä tuskin mitään hyvää seuraisi,mutta pahempi olisi luultavasti jos muut tietäisi ja minä en.Menisi luotto moniin muihinkin kuin vain mieheen.Kun tietäisi,jos niin kävisi..voisi asioille yrittää tehdä jotain.Vieraisiin kun ilman syytä harvoin mennään...kai.
 
kärsin totaalisesta luottamuspulasta... johtuu todellakin siitä että olen aina joutunut pettymään ja en usko että on miehiä jotka ei jollain tapaa huijaisi naista...
nyt yli 3-kymppisenä kun on tämä nykyinen suhde niin jos tämä menee vituiks,meinas jo alussa mennäkkin niin tämän jälkeen ei miehiä enää... voin tunnustaa,että olen jollain tapaa bi.eli nainen olisi seuraava kumppani... nyt on vauva tulossa,se tuo onnea :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Haluaisin.Ehdottomasti.

Jos mies olisi uskoton niin hän ei pettäisi mua pelkästään vaan myös meidän lapset :/

Siinä samalla menis meidän perhe kankkulan kaivoon.

Peesaan!!
(Vaikka meille vasta tulossa ensimmäinen lapsi)

höpöhöpö..... et sellaista kuule kumminkaan. (todistajat ammutaan) :kieh:
 
vieras
EN haluaisi tietää, jos kyseessä olis yksi kerta "vahinko", jota mies ei edes haluaisi muistaa. Mutta jos jätkä ei muuta tekiskään kun viilais vain mua linssiin, niin todellakin haluaisin tietää. Omantunnon kysymys, jos miehellä on sellanen niin hänhän ei vehtaile muiden kanssa ja toisalta vahinkoja voi sattua sille parhaimmallekin joten...
 

Yhteistyössä