HALUAISITKO tietää jos kumppanisi olisi USKOTON?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Legenda
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Legenda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti, koska maailmassa on uskollisiakin miehiä. Ja lisäksi en halua panna mitään yleistä munaa.
Uskolliset miehet ovat vain urbaanialegendaa.
Jos ei sun kohdalles oo sattunut, niin se ei meinaa, etteikö muille ois.
Et voi koskaan olla satavarma onko puoliso uskollinen, sehän vaatisi 24/7 vahtimista.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Legenda:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Legenda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti, koska maailmassa on uskollisiakin miehiä. Ja lisäksi en halua panna mitään yleistä munaa.
Uskolliset miehet ovat vain urbaanialegendaa.
Jos ei sun kohdalles oo sattunut, niin se ei meinaa, etteikö muille ois.
Et voi koskaan olla satavarma onko puoliso uskollinen, sehän vaatisi 24/7 vahtimista.
No mutta väitäthän säkin, ettei uskollista miestä ole, vaikket itekkään vahdi 24/7
:|
 
Mä en kyllä haluaisi että mulle tulisi kukaan tuollasta kertomaan, se on meidän asia. Miehenkään ei tarvis tuollasta paskaa mun niskaan kaataa, jos tahtoo muita panna niin pankoot niin etten mä tiedä, ei se ole multa pois. Ja turha täällä on tuotakaan tuomita, suhteita on niin monenlaisia.
 
vieras
Kaksipiippuista, kukaan ei ole todistamassa todennäköisesti pettämistä ollu (jos ei itse ole siis se toinen nainen) eli monet voi tulkita tilanteita väärinkin! Sitäpaitsi suhteita on niin monenlaisia, joillakin on avoimet suhteet tai syynsä sietää pettämistä. En menisi toisten suhteisiin missään tilanteessa puuttumaan tämän vuoksi.
Itse en haluaisi tietää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en kyllä haluaisi että mulle tulisi kukaan tuollasta kertomaan, se on meidän asia. Miehenkään ei tarvis tuollasta paskaa mun niskaan kaataa, jos tahtoo muita panna niin pankoot niin etten mä tiedä, ei se ole multa pois. Ja turha täällä on tuotakaan tuomita, suhteita on niin monenlaisia.
Tervehenkinen suhde teillä. Kuulostat katkeralta...
 
Sama ihminenhän tuo kuitenkin olis :ashamed: Olisi tuolla lapsia kylvettämässä, oli sitten tehnyt jotakin mun selän takana tai ei ollut tehnyt...

Tässä vuosien varrella oon niin paljon kaikenlaista nähnyt, että olen aika kyyninen näissä asioissa. Mun mielestä on aika hurjaa väittää, että ei ikinä pettäisi tai jättäisi miehensä jos saisi tietää pettämisestä.
 
En haluaisi, jos kysymyksessä olisi yksittäinen "vahinko", yhden kerran antaisin kyllä anteeksi. Miehelleni en tuota kyllä kerro.
Mutta jos miehelläni olisi suhde tai jos hän toistuvasti pettäisi minua, haluaisin kyllä tietää. Ja kyllä tämä suhde sitten myös loppuisi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En haluaisi, jos kysymyksessä olisi yksittäinen "vahinko", yhden kerran antaisin kyllä anteeksi. Miehelleni en tuota kyllä kerro.
Mutta jos miehelläni olisi suhde tai jos hän toistuvasti pettäisi minua, haluaisin kyllä tietää. Ja kyllä tämä suhde sitten myös loppuisi.
Miten sä voisit antaa anteeksi, kun sä et sais ees tietää?
 
Haluaisin tietää, että voisin tehdä päätökseni. Luultavasti jättäisin, ei meinaan ois se mies jonka luulin naineeni...
Enkä todellakaan haluais olla se sinisilmänen vaimo kotona joka ei asioista tiedä vaikka muut tietäis :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Monella on aika mustavalkoinen näkökulma asiaan. Mä haluaisin tietää. Mutta siksi, että voisin tehdä asialle jotain. Rakastan miestäni, enkä olisi valmis luopumaan. Toki riippuu pettämisen luonteesta. Musta on eri asia olla patologinen valehtelija ja "juosta pillun perässä" kuin esim. olosuhteiden vaikutuksesta ajautua suhteeseen. Joskus olisi hyvä sen petetyn osapuolenkin katsoa ihan tosissaan peiliin. Miksi tilanteeseen on ajauduttu?

Ja kyllä suhde voi jatkua hyvinkin onnellisena vielä pettämisen jälkeenkin! Se tosin vaatii työtä ja tahtomista, molemmilta osapuolilta.
Mulla ainakin on jyrkkä kanta asiaan, koska olen kokenut näitä asioita.

Ja kyllä, haluaisin tietää, että voisin sitten antaa saman tien ukolle kenkää. Ei suhteesta sen jälkeen mitään tulis. Luottamus olis mennyttä eikä ilman sitä ole toimivaa parisuhdetta. Ja omasta kokemuksesta tiedän että siinä ei työ ja tahto auta vaikka kuinka yrittää. Loukkaus on sitä luokkaa, etten ikinä pystyis unohtamaan, jos edes anteeksi antamaan. Se valehtelu ja salailu tuntuu niin pahalta.

Ja jos kyseessä olis vaan yksi kerta, suuttuisin ehkä vielä enemmän siitä, että toinen on heittänyt koko yhteisen tulevaisuuden ja perheen roskiin vaan sen takia että yhden kerran sais p*llua.

Enkä mä todellakaan haluais olla tietämättä ja olla toisen narrina, uskoa valheet ja muka rakentaa yhteistä tulevaisuutta kun toinen paneskelee muita selän takana.

Mutta onneks ne uskolliset miehet ei vielä ole kuolleet sukupuuttoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En haluaisi, jos kysymyksessä olisi yksittäinen "vahinko", yhden kerran antaisin kyllä anteeksi. Miehelleni en tuota kyllä kerro.
Mutta jos miehelläni olisi suhde tai jos hän toistuvasti pettäisi minua, haluaisin kyllä tietää. Ja kyllä tämä suhde sitten myös loppuisi.
Miten sä voisit antaa anteeksi, kun sä et sais ees tietää?
Ilmaisin huonosti itseäni. En haluaisi tietää. Mutta JOS sitten kuitenkin saisin tietää tästä yhdestä vahingosta, niin antaisin anteeksi. Arvasinkin, että joku tarkkasilmäinen tarttuisi tuohon.
 

Yhteistyössä