Haluaisitko olla itsesi elämänkumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä tahtoisin, tulen toimeen itseni kanssa huomattavasti paremmin kuin muun maailman. Tämä on kimurantti kysymys, sillä enhän voi olla joku muu ollakseni itseni kanssa, joten minua olisi tavallaan kaksi samanlaista sitten yhdessä ja luulen, että me viihtyisimme hyvin :D

Minäkin mietin, että kaksi minua parisuhteessa olisi ihan mainiota, elämä sujuisi ihan yhteisymmärryksessä, tietäisi aina mitä toinen haluaa jne. :D

Mutta. Jos olisinkin mieheni, niin haluaisinko Liliin vaimokseni. Se olikin jo vaikeampaa, mutta haluaisin tietysti, näin on ajateltava, muutenhan pitää alkaa harkitsemaan jotakin vakavampaa.

No, en haluaisi. Eihän meidän välillemme syntyisi mielenkiintoisia keskusteluja, kun olisimme kaikesta samaa mieltä. Ajatusmaailmani ei avartuisi samassa mitassa ja neljä silmää on aina neljä silmää. Olen näiden yhteisten vuosien aikana oppinut kumppaniltani yhden jos toisenkin asian. Näistä opeista jäisin paitsi. Paitsi jäisin myös niistä hämyisistä kynttilähetkistä, jolloin rakkaani soittaa minulle kitaraa ja laulaa tekemiään kappaleita. En haluaisi laskeutua levolle itseni viereen. Kenelle kertoisin mielenkiintoisesta työpäivästäni, kuka kertoisi minulle uudesta projektista, ylennyksestä...
Sanoohan se vanha sananlaskukin, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Kumppanini lisää : " Kaksin aina kaunihimpi. "

Yhteistyössä