Haluaisitko olla itsesi elämänkumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ultramariini

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
33 025
-29
38
Olipa kehnosti muotoiltu otsikko. Mutta haluaisitko elää itsesi kanssa, siis jos olisit joku muu haluaisitko valita sinut elämänkumppaniksesi.

Minä en ainkaan missään nimessä haluaisi jakaa arkeani ainakaan tämän aamuisen minäni
kanssa.

Joskus kysyin haluaisitko olla lapsesi. Sitäkään en haluaisi olla tänään. Olisi minulla
aika kamala äiti.

En haluaisi tällä hetkellä, joskus aiemmin kyllä. Jos olisin mieheni, haluaisin, koska on niin mukava ja helppo ihminen....siis tosiaan jos ajattelen nyt hänenä.

Tuota kannattaisi itse kunkin miettiä useammin ja laajemmassakin mittakaavassa :) Haluaisitko itsesi ystäväksesi, siskoksi, lapseksi, vanhemmaksi, työkaveriksi? Miksi, miksi et? Kukaanhan ei ole täydellinen, mutta silti, tykkäisitkö viettää aikaa itsesi kanssa, jos olisit joku toinen?

Ymmärsin asian ensin väärin, ajattelin että olisin niinkuin minun kanssani naimisissa. Eli olisi kaksi minää. Siten en kyllä haluaisi olla!
Mutta jos olisin mieheni... Tietenkin hyvinä päivinä haluaisin, mutta huonoina päivinä? Paras kestää, ukkokulta :)

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tuota kannattaisi itse kunkin miettiä useammin ja laajemmassakin mittakaavassa :) Haluaisitko itsesi ystäväksesi, siskoksi, lapseksi, vanhemmaksi, työkaveriksi? Miksi, miksi et? Kukaanhan ei ole täydellinen, mutta silti, tykkäisitkö viettää aikaa itsesi kanssa, jos olisit joku toinen?
en läheskään aina. Juuri siitä syystä,tähän ajatukseen itseeni tänään herättelin. Ja tarkastelin itseäni, en todellakaan ole unelmavaimo tai-äiti ainesta, tai unelmatyökaveri jne. Jos nyt unelmaihmistä on olemassakaan. Mutta tänä aamuna tuntuu, että olen painaijaisihminen kaikille.:ashamed:

Kyllä, useimmiten. Olen joustava, toisia ajatteleva, lämminhenkinen, rehellinen, ahkera, toimelias, hyvä kokki jne.

Mutta, jos joutuisin itseni kanssa elämään ja jostain syystä olisin muuttunut järjestelmällisyyttä kaipaavaksi, en voisi päivääkään elää itseni kanssa. Koska olen myös huoleton, levoton, vilkas ja melkoisen epäjärjestelmällinen tapaus.

tule pelaamaan ilmaiseksi.

klo:
9:00 20€ ilmaisturnaus

12:00 50€ ilmaisturnaus

15:00 100€ ilmaisturnaus

19:00 50€ ilmaisturnaus

20:00 500€ ilmaisturnaus
21:00 50€ ilmaisturnaus

21:15 100€ ilmaisturnaus

22:00 50€ ilmaisturnaus

http://affiliate.igamefriends.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_5035b_2

liity linkistä ja opi pelaamaan ilmaiseksi.

lisäksi muita pienempiä ilmaisturnauksi vuorokauden ympäri

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25533350:
En kyllä kun alan oikein miettiä. Olen aika itsekäs ja mukavuudenhaluinen välillä, mutta niinä päivinä kun jaksan siivota, leipoa ja tehdä hyvää ruokaa voisin kyllä huolia minunlaisen kumppanin.

Herättävä kysymys. Kiitos. :)

Sama täällä, eli vaihtelee päivän mukaan :D tänään EI ole se siivousintopäivä, vaikka matot lojuukin pinossa eteisen lattialla...

en läheskään aina. Juuri siitä syystä,tähän ajatukseen itseeni tänään herättelin. Ja tarkastelin itseäni, en todellakaan ole unelmavaimo tai-äiti ainesta, tai unelmatyökaveri jne. Jos nyt unelmaihmistä on olemassakaan. Mutta tänä aamuna tuntuu, että olen painaijaisihminen kaikille.:ashamed:

Kaikki ovat joskus painajaisihmisiä. Ei pitä tarkastella omaa unelmuuttaan huonona aamuna. ;) Ihan totta, negatiivisuudenhan tuppaa ihan liian herkästi huomaamaan, pakko vaan antaa sen joskus mennä ohi ja koittaa muistaa keskittyä omiin ihaniin puoliinsa äitinä, puolisona, ystävänä --- palstalaisena... Milloin mitenkin.

Ehen. Olen monimutkainen luonne ja vaikka periaatteessa rakastuneena ja hyvässä ihmissuhteessa olen sitoutunut ja onnellinen, mussa on valtaisa itsenäisyydenkaipuu ja tarve hakea uusia kokemuksia. Tämä on ehdottomasti huonoin ominaisuuteni ja olen joutunut kovalla kädellä opettamaan itselleni hyvin tärkeän läksyn : /
Sen perusteella, mitä olen tehnyt ihmisille elämäni aikana, en tahtoisi olla tällaisen Mata Harin kumppani.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25533530:
Kaikki ovat joskus painajaisihmisiä. Ei pitä tarkastella omaa unelmuuttaan huonona aamuna. ;) Ihan totta, negatiivisuudenhan tuppaa ihan liian herkästi huomaamaan, pakko vaan antaa sen joskus mennä ohi ja koittaa muistaa keskittyä omiin ihaniin puoliinsa äitinä, puolisona, ystävänä --- palstalaisena... Milloin mitenkin.
kiitos.:heart: taidan aloittaa osiosta IHANA palstalainen:D olen niin ihana!!!!

Kyllä minä tahtoisin, tulen toimeen itseni kanssa huomattavasti paremmin kuin muun maailman. Tämä on kimurantti kysymys, sillä enhän voi olla joku muu ollakseni itseni kanssa, joten minua olisi tavallaan kaksi samanlaista sitten yhdessä ja luulen, että me viihtyisimme hyvin :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä