Haluaisitko olla hoikka, ja miksi?

vieras
Haluaisin olla normaalipainoinen. Löytyis vaatteita, ei tulisi niin herkästi elintasosairauksia ja muutenkin pysyis paremmassa kunnossa eikä aina hengästyisi kun liikun paikasta paikkaan.

noh
Oon nyt normaalipainoinen mutta mielestäni pulska. Oon laihiksella. Vauvaa aletaan yrittään syksyllä, joten haluan jo nyt ennakoida. Syön terveellisesti (vähennän herkkuja) ja harrastan entistä ennemmän liikuntaa. Oon niin mahoton syömään herkkuja joten yritän päästä siitä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja P E P P I PITKÄTOSSU:
Alkuperäinen kirjoittaja OssiOmenankukka:
Pari kiloa vielä tavoitteeseen, mut ihana kun mies voi vaan nostaa syliin, ilman että tarvii pelätä tippuvansa alas B)
Hauska kommentti. Kukapa sitä ei haluaisi mahtua toisen "kämmenelle". Kyllä toi oma turjake jaksaa nostaa kohteesta a kohteeseen b, mutta silti

;) .
Mulle tuli raskauden myötä +23kg ja nyt kun painaa jo pari kiloo vähemmän kun ennen lapsia, itsetunto alkaa vihdoin olla kohdillaan ja nähdä itsensä muunakin kun läskikasana.. Ja varsinkin nyt kun on joku joka kantelee =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Joo mulla kans 38 kokosia vaatteita ja monesti just se koko loppu alesta (sama pätee myös koon 39 ale kenkiin)

Noi painoindeksit on ihan pyllystä. Niitten mukaan jos lihosin jotain 3kiloo olisin ylipainonen :LOL:

Uteliaisuudesta pitää kysyä että jos omaatte 38 vaatekoon niin paljon teillä on painoo?
68 pituutta 170. Jotkut housut 40, riippuen mallista.

tanttara
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
38 kokoa on niin monenlaista, itse 170cm ja painoa noin 65kg tai alle- kun painoin 58kg menin kokoon 36.
MÄ painan 57. eikä ykskään 36 vaate mene päälle. Vaan mieluumminkin 38-40 ja pituutta 162

niin
Niin se vaan on, että itsetunto nousee, kun hoikistuu. Vaatteet istuu hienosti, olo on kevyt, saa ihailevia katseita. Normaalipainoinen olen (21,5 BMI), hoikaksi tavoite (n.18-19 ois hyvä).

Yhteistyössä