Harrastaa seksiä, mutta vaimoni mielestä liian paljon. Onko muilla samaa ongelmaa?
Filsu 13.05.2017 #1 Harrastaa seksiä, mutta vaimoni mielestä liian paljon. Onko muilla samaa ongelmaa? Reactions: miesvain
miesvain 16.05.2017 #2 Joo, exän mielestä mä olin seksiaddikti Nyk vaimoni haluaa joka päivä, useimpina useamman kerran. Voi se elämä alkaa yli nelikymppisenäkin
Joo, exän mielestä mä olin seksiaddikti Nyk vaimoni haluaa joka päivä, useimpina useamman kerran. Voi se elämä alkaa yli nelikymppisenäkin
Filsu 12.06.2017 #3 Alkuperäinen kirjoittaja miesvain: Näytä alkuperäinen viesti Joo, exän mielestä mä olin seksiaddikti Nyk vaimoni haluaa joka päivä, useimpina useamman kerran. Voi se elämä alkaa yli nelikymppisenäkin Click to expand... Totta elämä voi alkaa , vaikka sata vuotiaana..omasta päästä kaikki on kiinni..
Alkuperäinen kirjoittaja miesvain: Näytä alkuperäinen viesti Joo, exän mielestä mä olin seksiaddikti Nyk vaimoni haluaa joka päivä, useimpina useamman kerran. Voi se elämä alkaa yli nelikymppisenäkin Click to expand... Totta elämä voi alkaa , vaikka sata vuotiaana..omasta päästä kaikki on kiinni..
miesvain 29.06.2017 #4 ole rehellinen itsellesi, toimiiko seksi - toimiiko suhde? Jos jompaan kumpaan tuli kieltävä vastaus, ota ero niin pysytte onnellisempina ja paljon mielipahaa säästyy. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuttu.
ole rehellinen itsellesi, toimiiko seksi - toimiiko suhde? Jos jompaan kumpaan tuli kieltävä vastaus, ota ero niin pysytte onnellisempina ja paljon mielipahaa säästyy. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuttu.