Haluaisin vielä 1-2 lasta, mutta en nykyisen mieheni kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoko?

Vieras
2 lasta löytyy jo ja tosiaan haluaisin ainakin yhden lisää, mutta jonkun muun miehen kanssa. Jonkun paremman miehen kanssa. Nykyisen mieheni kanssa on raskaus- ja vauva-ajat olleet niin vaikeita ja uuvuttavia, kun hänestä ei ole mitään apua, joten siihen en enää hänen kanssaan ryhdy. Onko ketään muuta joka ajattelee samoin?

Mä ehkä osin. Mun mies on kaikinpuolinen jees, mutta sillä ei meinaa hermo kestää esim yöitkuja, ja mulla taas kilahtaa mieheen kiinni jos se ärähtää viattomalle lapselle yöllä. Sillon ei ainakaan nuku jos aistii että iskä on jotenkin vihainen. Väsyneenä se on muutenkin ku perseeseen ammuttu karhu ja lisäks sellanen jokapaikan höylä ett on aina menossa. Eli haluaisin kolmannen lapsen mutten tiedä jaksanko. En kyllä miehen vaihtoa ole harkinnut vakavissani, sitten täytyy vaan jättää kolmonen haaveeksi tai odottaa muutama vuosi kunnes nuo 2 ja 3-vuotiaat nukkuvat yönsä ja ovat omatoimisempia, sitten itseki jaksaisi paremmin sen yörumban jne.

Mihin on kadonnut puhuminen? Monet parisuhteet sujuisivat paremmin jos pariskunnat puhuisivat toisilleen. Oletko sanonut puolisollesi, että koit raskausajan uuvuttavana, siis muutenkin kuin valittaen raskaanaollessasi. Jospa nyt istuisit ihan ajan kanssa puolisosi viereen ja kertoisit nämä samat ajatukset hänellekin?

Ei kai miestä valita sen mukaan minkälainen se on raskaus- ja vauva-aikana? Sehän on kuitenkin kovin pieni osa elämää (ainakin useimmilla). Jos muuten on hyvä mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mihin on kadonnut puhuminen? Monet parisuhteet sujuisivat paremmin jos pariskunnat puhuisivat toisilleen. Oletko sanonut puolisollesi, että koit raskausajan uuvuttavana, siis muutenkin kuin valittaen raskaanaollessasi. Jospa nyt istuisit ihan ajan kanssa puolisosi viereen ja kertoisit nämä samat ajatukset hänellekin?

Kyllä näistä on puhuttu monet kerrat. Mies ei vain halua (?) ymmärtää minua.

Yhteistyössä