Haluaisin viedä mieheni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
melko kallista...

onko joku erityinen syy miks dubliniin :)
siellä on kuulemma aivan ihanan uppeta ja kaunista. just sellasta mitä vois kuvitella potenssiin kymmenen :) en oo ite käyny mutta mieli tekis ku en oo kuullu mitään huonoa dublinista.
 

Yhteistyössä