V vierailija Vieras 03.06.2008 #1 tänä kesänä Dubliniin Mitä hintaluokkaa mahtaa olla?Mistä kannattas matka varata?Joku käynyt?
V vierailija Vieras 03.06.2008 #2 Kattelin finnmatkojen hintoja ja voi jestas sentään...1138,74 ? ylöspäin...No thanx!!!
nibbler Aktiivinen jäsen 21.03.2007 17 292 1 36 03.06.2008 #4 melko kallista... onko joku erityinen syy miks dubliniin siellä on kuulemma aivan ihanan uppeta ja kaunista. just sellasta mitä vois kuvitella potenssiin kymmenen en oo ite käyny mutta mieli tekis ku en oo kuullu mitään huonoa dublinista.
melko kallista... onko joku erityinen syy miks dubliniin siellä on kuulemma aivan ihanan uppeta ja kaunista. just sellasta mitä vois kuvitella potenssiin kymmenen en oo ite käyny mutta mieli tekis ku en oo kuullu mitään huonoa dublinista.
V vieras Vieras 03.06.2008 #5 varmaan ryanairilta saa halvimmat lennot. dublin on mainio mesta, suosittelen vaikkakin kallis.
V vierailija Vieras 03.06.2008 #6 En mä tästä tajua mitään http://www.ryanair.com/site/FI/ Mä käyn matkatoimistossa ni selviää paremmin
En mä tästä tajua mitään http://www.ryanair.com/site/FI/ Mä käyn matkatoimistossa ni selviää paremmin