K
kampus
Vieras
elikkäs n 3 vuotta on kulunut kun ex tyttöystäväni sai lapsen. lapsi sai alkunsa meidän aikana, mutta lapsen äiti on minulle sanonut että en ole isä.
lapsesta ja äidistä en ole kuullut mitään, onneksi.
ongelmani on että ex ei varmuudella edes tiedä oikeaa isää, ja kyllä tässä alkaa pelko kaivaa sisintä et mitäs jos tuleekin kutsu testiin.
onko se laillista et äiti voi pyytää minut testiin, vaikka sanonut että en ole isä?
jokainen varmaan ymmärtää että on aikas vaikeaa ottaa vastuuta lapsesta joka ei ole koskaan ollut minulle mitään.
onko isällä tässä sanan valtaa?
itse siis aviossa ja perhe ja muutenki elämä järjestyksessä, joten en todellakaan kaipaa tähän nyt mitään enempää.
jotenkin en vaan luota sen naisen sanoihin..
mikä on se taja et lapsen isää eiv oi enää selvittää?
lapsesta ja äidistä en ole kuullut mitään, onneksi.
ongelmani on että ex ei varmuudella edes tiedä oikeaa isää, ja kyllä tässä alkaa pelko kaivaa sisintä et mitäs jos tuleekin kutsu testiin.
onko se laillista et äiti voi pyytää minut testiin, vaikka sanonut että en ole isä?
jokainen varmaan ymmärtää että on aikas vaikeaa ottaa vastuuta lapsesta joka ei ole koskaan ollut minulle mitään.
onko isällä tässä sanan valtaa?
itse siis aviossa ja perhe ja muutenki elämä järjestyksessä, joten en todellakaan kaipaa tähän nyt mitään enempää.
jotenkin en vaan luota sen naisen sanoihin..
mikä on se taja et lapsen isää eiv oi enää selvittää?