haluaisin tietää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jensku85

Uusi jäsen
03.06.2008
9
0
1
voiko lämmöt kertoo että onko raskaana..?? mul on ollu muutama ilta 36,7-36,9.. ite testailen vasta ensiviikolla mutta koitan selvittää mistä vois johtua ku ei mul yleesä ole tällasta ollu niinku ei ole myöskään selkäkipuja,väsymystä(aamusta-iltaan) ja rintoihin tulee välillä pieniä kipuja.. kaikki noi on ilmenny nyt muutamien päivien aikana..

Voi mutta se ei ole mikään maailman luotettavin juttu. Jos toivoo olevansa raskaana, kroppa alkaa kehittää vaikka mitä merkkiä. Mulla on menkkoja ennen ollu lämmöt koholla ihan huvikseenkin, mutta sitten, kun raskaana oon ollut, sitä ei välttämättä ole tapahtunut. Samaa oon lukenut muilta täältä. :)

Eli joo, voi, mutta ei ole mikään satavarma juttu. B)

Mulla aina noussut lämmöt n viikko hedelmöittymisen jälkeen,mutta aika selkee nousu.Norm 36.4 ja raskauden alettua noussut 37.3-37.4:ään!
Sitten onkin väsyttänyt ja viluttanut kuin olisi kipeäksi tulossa.
Lämpö on pysynyt aika kauan koholla,ainakin viikolle 8 asti!

Ja näin siis kaikissa niissä raskauksissa joissa oon "seurantaa"tehnyt.Eli viidennestä odotuksesta eteenpäin.
7 lasta mulla siis on! =)

kyl mä tiiän et se voi johtua muustaki.ite en jaksa hermoilla siitä et oonko vai enkö ole raskaana..ootan vaan ensi viikkoon niin eiköhän se sit sillon selviä...Halusin vain muilta mielipiteitä tohon asiaan....

Lämpöjen nousuhan on normaali, joka kuukautinen tapahtuma.
Ruumiinlämpö notkahtaa hiukan ennen ovulaatiota, ja heti sen jälkeen lähtee nousuun. Se pysyy ylhäällä, kunnes kuukuatiset alkaa, yleensä laskee normaaliksi päivää ennen, tai ensimmäisenä vuotopäivänä. Ja tietenkin mikäli raskautuu, lämmöt ei laske takaisin ihan heti.

:hug:

Yhteistyössä